Powered By Blogger

torsdag 26 januari 2012

Om konsten att tvinga sig till shopping

Joråsåatt... här har det provats träningslinnen minsann. I ett rasande fläng. Och det var ingen rolig syn... Alls! För Halleluja vad mycket berg och dalar det kan finnas på en kropp då... jag fick med mig hela nio olika toppar in i provrummet:


Den ena mer ålskinn än den andra. Jag har skräckbilder i mobilen, som jag tänkte bjuda er på lite senare så ni får se hur illa det var... Men! Jag tvingade mig själv att shoppa två stycken i alla fall.
Tvinga och shoppa i samma mening, herregud... :-) Men jag behöver ju dem... Nu vandrar jag till nåt roligare, butiken som har Mollysar. Fortsättning följer... Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ja fy fan! Men jag kan lova dig att det blir betydligt roligare att dra på sig di små tajta sakerna när du med har tajtat till dig lite:) Kram och ha det så trevligt i Molly-butiken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fy fan är orden! Lär nog dröja år innan jag lyckas tajta mig i de små sakerna... :o) Kram!

      Radera