Powered By Blogger

måndag 30 januari 2012

Som 7 år och tillbaka på lågstadiet

Då var det hemfärd igen. Blev bara två timmar i skolbänken idag. Ovant att sitta still och lyssna bara. Jag kände hur det kröp i kroppen av rastlöshet nästan på studs.
Svårt att koncentrera mig och låta bli att tänka på annat... Kände mig nästan som 7 år och tillbaka till lågstadiet igen när jag dessutom började leka med Iphonen...


... fast jag hoppas komma in i det snabbt, så det hinner fastna lite kunskap innan kursen hinner ta slut... :-)
Elva elever är vi, alla av den lite äldre sorten, verkar vara en bra grupp. Så det ska nog bli kanon det här. See you lite senare igen om ni har tid och lust. Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Kul att du är igång! Får hoppas att det är så intressant att du inte tänker på att du sitter still :) kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag det är så skönt att ha något att göra igen, hoppas det löser sig för dig också på den fronten snart. Kram!

      Radera
  2. Skönt att vara igång. Jo det är tufft att sitta stilla när man inte är van. Trots att det inte är så längesen jag var student så höll jag på att somna på Malmö högskola i höstas och det trots en intressant hästkurs...
    Men det blir bättre =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jäkligt skönt, men vilken omställning. Fast har gett mig fan på att jag ska vänja mig snabbt... :o) Får väl se om jag somnar imorgon när det är första heldagen... Upp mitt i natten för att pendla dessutom... halleluja... ;o) Kram!

      Radera