Powered By Blogger

lördag 28 januari 2012

En tur som ledde till ett riktigt najsigt byte

Iskyla och blåst. Ändå var det en riktigt najsig geocachpromenad vi fick till i Helsingör idag. En halvmil av traskande, som nu är omsatt i vin och en massa god mat. Ett riktigt schysst byte. 
Och såklart… okynnesfotografen var framme och dokumenterade lite av utfärden. Dock inte helt i toppform, mest på grund av tjocka otympliga vantar på händerna, så det blev trots allt ett relativt sparsmakat bildknäppande på Ajfånen:









Och mer än så här har jag inte att förmedla för tillfället. Jag känner mig mest som en jäkligt tråkig bloggerska för tillfället, som mest kommer med återanvänt och meningslöst dravvel här... sorry för det... men jag hoppas på någonslags spontanändring, helst inom det snaraste... Tack & hej, god natt & Kram för idag!

4 kommentarer:

  1. Schysst byte :) Vad häftig den sista bilden var! Måste gått åt en hel del färg...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det bytet gör jag gärna fler gånger :o)
      Och huset var galet coolt, ännu mer i verkligheten än på bilden. Graffittimaken gissar på runt 100 burkar färg... och det är ju en hel del... :o)Kram!

      Radera
  2. Cachandet tar en verkligen till nya vyer, det syns.
    Och motion på köpet =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det är verkligen två flugor på smällen med caching... :o) Ni får testa ni också. Kram!

      Radera