Powered By Blogger

söndag 22 januari 2012

Ett litet hus i skogen står...


... fast inte så länge till för snart, i slutet av bussturen som det skumpar fram på nu, så bor det istället hemma hos mig. Ett ljuslyktehus som jag alltså var tvungen att återvända till Höganäs outlet för att plocka upp. Har man inget vettigare liv...
Fast såklart blev det även lite geocaching. Och dessutom en fika.
Och om ni undrar ifall det innebär att jag kommer att droppa av någonslags bildregn här lite senare så är svaret ja. Så har ni tid och lust med det så ses vi igen innan kvällen har runnit förbi. Ha en bra kväll. Och var rädda om er. Kram!


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Hej!

    Så fint det där var, förstår fullständigt din busstur.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag fick det liksom på hjärnan så då var det bara att ge efter ju... :o) Kram!

      Radera
  2. Vilket gulligt hus!
    Skönt att komma ut lite från stan också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja den här lilla byn kan lätt kännas kvävande lite då och då. :o) Kram!

      Radera
  3. Vilket sött och gulligt hus. Skönt med lite frisk luft..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja jag har blivit lite utflyktsfunkie på sistone. Annan luft är roligare luft liksom. :o) Kram!

      Radera