Powered By Blogger

fredag 6 januari 2012

Dagens - som har gått lite överstyr

Nix, jag har faktiskt inte någon av Timeoutkoftorna på mig idag, utan det är...



... Tallichefen som får tjänstgöra idag. Överstyr är att jag står här, tillsammans med mr Make och väntar på bussen. Som ska ta oss till stora stygga köpcentret. Tredje besöket där för mig den här veckan. Så vi pratar egentligen inte lite överstyr, utan överstyr så det bara skriker om det... :-) Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Men du har ju en massa besök att ta igen nu när du inte får panik där och då måste man ju ligga i =)
    Hoppas du hittade nåt kul!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Är det den fina spegeln som hägrar :) Kram

    SvaraRadera
  3. Tror åxå det är spegelköp på G ;-)

    SvaraRadera
  4. Japp spegel it was! Fast jag gillar fortfarande inte the köpcentrum... :o) Kram!

    SvaraRadera