Powered By Blogger

måndag 23 januari 2012

Dagen då Lingon mötte Henke Larsson

Det har gått i ett här idag och nu är jag så trött att jag liksom inte får fram några ord. Därför blir det mest bilder. Från min dag med världens bästa Lingondarling:








Hon kom hit till min lilla by och med vädret på vår sida tog vi en promenix längs vattnet. Och vi knallade så pass långt att Lingon fick möta mr Henke Larsson:




Den sista bilden har jag stulit av vackraste bäret. För att jag tycker så mycket om den, och om henne och om vänskap när den är som allra bäst… och tillfället och dagen... En livräddardag, då det är lite småtufft just nu… Kram på er för idag!

11 kommentarer:

  1. Jättekramen till er båda fina! Från en som önskar ayy hon kunde klämma lite på er live just nu<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och det ska ju givetvis vara att, inte ayy.....

      Radera
  2. Så härligt och fina bilder. Ta vara på varandra! Kram

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder, särskilt på er ihop=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. ljuvliga bilder!!! Ni är så fina ihop!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nu har Blogger kommit på ett nytt grepp att jävlas... jag kan inte kommentera er var och en under era kommentarer... :o(
    Nedrans skit liksom, så jag får tacka och buga för era kommentarer lite kollektivt så här istället... Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Åhh ni är så fina! Härligt att vara vid havet..Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! ja jag vet ju att du också älskar havet, kastade faktiskt iväg en liten tanke till dig när vi gick där. :o) Kram!

      Radera
  7. Mmmm ser härligt ut och nice att ni kunde träffas och krama lite på varandra.
    Kram <3

    SvaraRadera
  8. Och jag har då så klart inte kommenterat AM 01:17 utan kl 10:18 hahaha.

    SvaraRadera