Powered By Blogger

söndag 22 januari 2012

Jag skulle absolut kunna tänka mig att flytta hit. Mindre och definitivt lugnare, betydligt trivsammare och ett klart miljöuppsving jämfört med det mitt i stökcity där jag bor nu. Så det är väl därför min blick och min Ajfån ständigt dras till hus:


Bilar spanar jag egentligen inte alls på men denna fick vara med här i alla fall: 


Eftersom det var riktigt soft väder så blev det en lite längre promenad längs havet också. Ja det fanns ju geocahar att plocka där, så därför fick jag med maken:


Geocaching innebär inte bara att leta efter små burkar, en stor del av tiden går ofta åt till att vänta in störande objekt för att leta ostört. Och då gäller det att ha fantasin på plats och komma på så här klockrena undanmanövreringar… :o):


Själv tog jag till knepet att lite fint placera ut och fotografera shoppingkassarna. Ett ganska snillrikt och spexigt drag det också, om jag får säga det själv… ;o)




Strax därpå anföll mörkret med full kraft och då återstod bara bussresan hem.


Och med den lilla smygreklamen, som finns på sista bilden om ni missade den, återstår nu bara för mig att säga tack & hej, god natt & Kram för denna veckan! 

4 kommentarer:

  1. Jag tror inte jag varit i Höganäs - nånsin.
    Det får jag nog råda bot på för där ser ju jättemysigt ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag! Speciellt på våren och sommaren är det kanonfint där. om de flesta ställen i och för sig. Inget gör sig riktigt som det kan under vinterhelvetet. :o) Kram!

      Radera
  2. Vad fint det verkar vara i Höganäs!! Roligt med sådana utflykter. Flytta skriver du, tja varför inte..man kan ju åka åt andra hållet när shoppingnerven börjar skaka.
    Ha en mysig dag med sötaste vännen din!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja där är superfint får ni chansen någon gång så åk dit. Haha... ja jag skulle behöva bo längst in i en skog utan dator om jag skulle lyckas fly shopping... ;o) Kram!

      Radera