Powered By Blogger

fredag 6 januari 2012

Allra sista inlägget om AjaBaja & en fråga

Sitter du och velar lite fram och tillbaka huruvida du ska klicka på något i AjaBajas webshop eller inte? I så fall måste du ha bestämt dig innan det här dygnet slår över till midnatt för då släcker den ner. För gott! :o(. Fram till dess rear de 60% på allt. Vilket även gäller i den fysiska butiken i Malmö, som dock inte låter ridån gå ner förrän på onsdag, den 11 januari klockan 18.00. Och ingenting blir sig likt igen… :o( 
Sorg. Men jag har även en fråga; är det någon som vet hur Costummades storlekar är? Jag är nämligen lite smått sugen på en otrohetsaffär med den här:


Vigga dress från Costummade. För 800 riksdaler hos just AjaBaja. Sa hon som var sååå trött på att shoppa kläder… ;o) Hoppas ni har en bra dag därute! Kram!

5 kommentarer:

  1. Åh, det känns fortfarande overkligt att de ska slå igen helt och hållet. Jag kommer nog att fatta det först när de är borta. :-( Buuuuuuh....

    Kramar och kärlek i massor! Prata snart

    SvaraRadera
  2. Håller med, det är jättekonstigt att de inte ska finnas mer. Jag har dock inte fyndat där, var otrogen på *Factory häromdagen och får hålla i de slantar som finns kvar. SOLEN säger jag bara, det är dagar som idag man inser att det faktiskt finns hopp!! ::) Kan tyvärr inte hjälpa dig med costummade, snygga kläder har de dock. Ha en fin dag i solen

    SvaraRadera
  3. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med Costummade, men snygg var den. Jag kommer att sakna Ajabaja jättemycket.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    De blusar jag har provat i Costummade har varit stora i storleken. Kunde ha en 36.a,jag som normalt har 40 (2-3 i OM). Men jag har aldrig provat klänningar och tröjor. Lycka till!
    Hälsn
    Bitbit

    SvaraRadera
  5. Overkligt är ordet! Jag kan inte heller fatta att de ska slå igen. Sista dagen på onsdag, nästan lite sugen på att åka dit, bara för att liksom… vad nu det ska tjäna till. Men satan vad jag kommer att sakna dem!
    Hmmm… jag klickade på en 40, kunde inte låta bli, såklart :o) men kanske blir den som ett tält… Jaja det lär jag ju märka men tack för hjälp Bitbit! Tyvärr klickade jag innan jag läste…
    Kram på er allihop!

    SvaraRadera