Powered By Blogger

onsdag 11 januari 2012

Dagens – som alltid liksom bara blir så

När jag tänker efter så har jag nog mest, kanske till och med bara, den mucho mönstrade Imprimen när jag är i städtagen hem. Och då jag är städtant idag:


Det är inget uttänkt drag, det liksom bara blir den som åker på när skurgrejerna far fram. Har ni också något sådant plagg som liksom är kopplat till vissa situationer? 
Hinner inte babbla här mer nu för jag har mat på gång också. Men! Jag tänkte komma tillbaka lite senare och flasha en sprillans ny kärlek… :o) Kram till dess!

4 kommentarer:

  1. Just hemkommen....Är jag glad..JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    kram kram :)

    SvaraRadera
  2. Min grå gås har ( tyvärr) fått den rollen, mys och städ plagget för att den är så himla skön.. Kram

    SvaraRadera
  3. Här har ju städats en del i Chrysalisar;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Too di Boo: och jag är sååå megasupersduperglad för din skull... Äntligen liksom... :o) Kram!

    Odd me: det är lite samma här med Imprimen: tyvärr och den är ju så mjuk och skön... :o) Kram!

    Linda: haha... ja skithus framförallt... skönaste synen var det. :o) Kram!

    SvaraRadera