Powered By Blogger

måndag 30 januari 2012

Några Mollysar till salu

Här pågår garderobsrensing av stora mått. Det är helt enkelt dags att fina plagg som bara blir hängande får ett bättre öde… Jag kommer att lägga ut det jag har till salu i lite omgångar. 
Den här gången tar jag produktbilder till hjälp, trist men det får bli så eftersom ljuset ständigt sviker och därmed hindrar mig från att ta egna bilder. Men jag fixar såklart fram egna foton under morgondagen om någon vill ha sådana mailade. 


1. Full emb smock, royal storlek 1. Stor i storlek så den passar bäst på en 2:a eller liten 3:a. Köpt begagnad i superfint skick och bara använd av mig ett par gånger. Pris: 950:- = SÅLD


2. Art silk tunic, velvet storlek 2. Normal i storlek. Med pärlorna framtill som på bilden. Väldigt sparsamt använd. Tags finns och skickas med. Nypris runt 2500:- Pris: 1050:-


3. One silk wrap tunic, apricot storlek 2. Normal i storlek. Köpt på Tradera i nyskick. Tags finns och skickas med. Pris: 850:-


4. Prairie short strap dress, dark powder storlek 3. Köpt begagnad i kanonbra skick. Endast använd av mig en gång. Nypris runt 1700:- Pris: 750:- = SÅLD


5. Home stretch skirt, vintage deep blue storlek 2. Stor i storlek. Superfin jeanskjol men tyvärr inte på mig, hur mycket jag än hade önskat det. Nypris 1499:- Pris 950:-

Skriv en kommentar här eller maila mig på oddjosanne@gmail.com om ni är intresserade av något av plaggen. Först till kvarn gäller. 
Det ingår vanligt porto i priserna. Jag skickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 55 kronor. Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Dessutom blir de strukna innan jag skickar iväg dem. Hör bara av er om ni undrar något mer eller vill se fler bilder så fixar jag det imorgon förmiddag när ljuset förhoppningsvis är lite bättre. 

Jag är inte omöjlig med priserna men skambud undanbedes vänligen. Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag är mycket intresserad av Full emb smock.
    mvh
    Anna
    haglund_1986@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr blev den såld redan igårkväll. Har inte kunnat koppla upp mig på nätet så det är därför jag inte skrivit ut det än. Sorry! :o( Kram!

      Radera