Powered By Blogger

lördag 28 januari 2012

Dagens - vintervänlig stass på väg

Efter en morgon med extremt magont har jag nu lyckats få på mig följande...



... hyfsat vintervänliga stass. För det är grått, kallt och ruggigt här idag. Och jag är strax på väg mot andra sidan sundet för geocaching och lite matshopping. Bland annat av schyssta fisksaker som de har där och som jag inte har lyckats lokalisera på svensk mark. Hoppas ni har en bra dag därute. See you senare. Kram för nu!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Som vanligt, snygg som få!! Lycka till med jakten på andra sidan sundet!
    Hoppas det dumma magonda har försvunnit..
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! Jo nu är magontet borta. Jag börjar bli så jäkla hypokondriskt så jag tror det är allt möjligt, för jag har ju ofta konstigt ont/ dåligmående. Så jag oroar mig så jag mår ännu sämre. Inte så smart... ;o) Hoppas det är bra med dig och familjen! Kram!

      Radera