Powered By Blogger

torsdag 26 januari 2012

Tjohoo Äntligen!...

… har det blivit klart att jag att kommer att slå mig ner i en utbildningslokal…


… från och med måndag. Skolan i Malmö drar igång då, efter en hel del osäkerhet och strul, minst sagt… Så nu vet jag vad jag ska göra de närmsta fem veckorna och det känns så jäkla skönt! Jag ska plugga sociala medier. Ja visst låter det helskumt men jag är superpepp och det här ska bli bra. Riktigt jäkla skitbra till och med... För det har jag bestämt! :o) Blev bara så jäkla glad så jag var tvungen att kasta ut lite av mitt lyckorus här, eftersom det är på väg att rinna över… :o) Kram!

13 kommentarer:

  1. Åh vad kul - låter intressant och borde passa dig bra väl?
    Lycka till m skolstarten!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åhhh.. Supergrattis till dig!!! Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Härligt att du kommer igång! Det blir alldeles jättebra.

    SvaraRadera
  4. Grattis!!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att det gick vägen med studierna....Lycka till.
      Kram Titti

      Radera
  5. Grattis! Jätteroligt! Kram

    SvaraRadera
  6. Hooray for you!!! It is always good to expand your knowledge and learn something new. Make sure to have sharp pencils for the first day to class ;)
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  7. Stort grattis! Verkar som om vi båda fått riktigt goda nyheter i dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Stort GRATTIS!!! Verkligen roligt för dig! Låter spännande o passar dig säkert som handsken! Förstår du blev mycket glad.
    Jag känner mig också glad, har fått hem 3 paket med Mollysar(o en Hunkydory dress från rean.) Allt passade perfekt, mycket nöjdmed andra ord. Desssutom är håret fixat idag. Fullkomligt slut när jag kom hem, återhämtning kan ta sin lilla tid.
    Ha en skön kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Stort grattis och lycka till! Låter som ett ämne som kommer passa dig perfekt. Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Det låter ju helt perfekt!!! Så kul att få förkovra dig och utvecklas!!!
    Grattis vännen,
    Kramisar

    SvaraRadera
  11. Vad roligt att det är på G. Det låter jätteroligt med sociala media, det är trots allt där alla hänger.
    kram

    SvaraRadera
  12. Tusen Tack för responsen!!! Ja det känns som det passar mig. Kände det direkt när jag hittade utbildningen i höstas. Sedan har det varit många turer så nu hoppas jag verkligen att inget händer till måndag som sabbar det... Ja jag är pessimist ibland, för jag är sååå van att saker går åt skogen.. Men nu tänker vi inte på det. Utan positivt! :o)
    Lovar att ha pennorna vässade Karen. :o)
    Och grattis till Annelie för att det går framåt!
    Massa Kram till er allihop!

    SvaraRadera