Powered By Blogger

söndag 18 december 2011

Rusad helg har nått sitt slut

Så var det åter dags att stifta bekantskap med Bromma flygplats.



Det är helt galet vad en helg kan rusa iväg och vara över innan man knappt ens hunnit fram... För så känns det å ena sidan... vänder man på myntet så har jag hunnit med en hel del riktigt najsa saker. För det har varit en superschysst helg.
Ni har fått haka med stundtals, imorgon kommer the megarapport, för den som vill, hinner och orkar. Själv lär jag nog titta in här i Mollylandia när jag befinner mig i min egen boning på Skåneplan om ett par timmar. Om inte annat så för att titta in hos er andra, som jag ytterst dåligt hunnit hälsa på under helgen. Men Kram för nu från en gladtrött tant... inchecking väntar.



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Va härligt du verkar ha haft det snygging! Synd jag missade dig även denna gång! Har alltid fullt upp på helgerna, så är det när man har småbarn.
    Nästa gång di kommer upp ska jag försöka ta mig tid att träffas.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem till södern!

    SvaraRadera
  3. Odd Molly-holic: ja det hade varit kul att träffa dig. Planerar en sväng upp i vår någon gång. Hojtar till dig då. Kram!

    Linda & Helen: tack & Kram!

    SvaraRadera