Powered By Blogger

onsdag 21 december 2011

Om att ge vidare med hjälp av mjukdjur

Konceptet My kind of Tomte, som vackringen Too di Boo instiftade gick ju ut på att skänka något till någon annan om man vann. Victoria knep en av klapparna hos mig och hennes sätt att ge vidare är klockrent tycker jag. Och jag kommer därför att copycata det själv då jag vann hos fina Odd me
Det handlar om Ikeas mjukdjurskampanj. Som Victoria skrev så här om

”Jag ger vidare genom att skänka pengar till Unicef. Det genom att köpa ett mjukdjur på IKEA och sen skänka det vidare utanför entrén, Då blir det liksom dubbelt. Dels så skänker IKEA pengar till Unicef och sen kommer IKEA Helsingborg att skänka mjukdjuret vidare till någon lokal behövande. Typ barnsjukhusets väntrum eller liknande.
” 


Det kan liksom inte bli bättre om ni frågar mig! Ni kan läsa mer om kampanjen om ni klickar HÄR
Och tjohej vilka supersöta mjukdjur de har dessutom. Rena himmelriket för en mjukdjursfanatiker som mig... :o) Denna hade jag gärna behållit ett ex av själv:

Foto: www.ikea.com 

Det var det hela för den här gången. Var rädda om er därute. Kärlek & Respekt!

2 kommentarer:

  1. Vilken bra kampanj, säger jag som är Världförälder hos Unicef (månadsgivare)

    Och du; du kan köpa två och behålla den ena ;)

    SvaraRadera
  2. Helen: tänkte på det också... ;o) Kram!

    SvaraRadera