Powered By Blogger

söndag 11 december 2011

Var har pre-spring blivit av?

Om jag inte har helt fel för mig så hette det att Odd Mollys pre-spring 2012 skulle landa i verkligheten under decembers första vecka. Jag hörde till och med det specificerade datumet 5 december florera, vilket ju är passerat med snart en vecka. Så därför kan jag inte låta bli att undra var tusan pre-spring har blivit av...


… någon som vet??? Anledningen till att jag undrar, lite lagom desperat sådär, är främst för att min plan har varit att tokprova kollektionen när jag befinner mig i Stockholm nästa helg. Men utan kläder ingen provning… Och om så blir fallet så vill man ju veta så man slipper bli helt galen av hysteri när man väl är iväg och vill ha skoj… ;o) Önskar er en kanonbra söndag därute! Take care! Kram för nu!

8 kommentarer:

  1. Någons fru: då kan du gärna få "min" snö också när den väl anländer för jag vill inte ha... sa hon tjurigt som en barnunge... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  2. Odd me: vi får hålla tummarna att någon vet, eller att dkläderna dyker upp i veckan. Alltid kul med nytt att prova även om jag INTE ska shoppa… ;o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Vi får väl hoppas att det kommer i veckan! Finns några saker jag vill prova.....Kram!

    SvaraRadera
  4. Har fått beskedet att de kommer någon gång innan julafton:)) Men jag vill oxå ha snöööööööö:)))

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag var i Odd Molly-butiken i tisdags och då sa de att pre-spring skulle komma nästa vecka, dvs i morgon och framåt :-)
    Anna S

    SvaraRadera
  6. Ja det är bara att hålla tummarna stenhårt att Lentis har fått rätt info...
    Nu när inte AjaBaja kommer att finnas som provställe längre så hade det varit kul att passa på när man är i storstan. Kram på er!

    SvaraRadera