Powered By Blogger

tisdag 20 december 2011

När det är riktigt underhållande att söka jobb


Som ni förmodligen känner till så är jag arbetssökande. Och därför registrerad på ett par olika jobbsökarsajter. När jag gick igenom min mail nyss så hittade jag ett meddelande från en av dem, som skvallrade om att det har dykt upp ett nytt jobb som passar väldigt bra in på min profil. Nämligen det här: 

”Statist: 3 årig gullig tjej till reklamfilm 
Flicka 3 år, supersöt! Inspelning 6 januari i Stockholm.” 

Haha… nog för att jag som fullfjädrad Mollyist har blivit anklagad för att inte vilja släppa den lilla flickan inom mig, vara Madickenwannabie och allt vad det var som Thulinskan hävde ur sig. Men 3 år och supersöt, det känns som att ta i liiite väl… 

Så jag tror att jag skippar att söka det och tar istället tag i att bena upp i helgens Stockholmsbilder, så att de kan börja dimpa in här under dagen. Det kommer även ett till salu-inlägg lite senare. Med bland annat strumpor och armvärmare som Cia vill sälja, så håll utkik om det känns intressant... Take care! Kram för nu!

5 kommentarer:

  1. Hahahaha! Förlåt men det var ju riktigt komiskt! Många 3-åringar registrerade som arbetssökande med......Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det är roligt de där jobben man uppmanas söka.
    Nån gång fick jag ett där man skulle kunna flytande franska - eh det har jag aldrig ens läst och det står inte med bland meriter. =)

    SvaraRadera
  3. Ha ha, hur sjutton tänkte de där? :-) Lite kul måste jag ju säga fast kanske inte lika kul när man väntar på ett seriöst mail med jobb...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Oj vad jag har missat mycket under mitt nästandygn av bloggfrånvaro! Hoppas du fått bukt med energitjuvarna och haha vilket jobberbjudande :)) Kram

    SvaraRadera
  5. Ja visst är det komiskt! Jag tyckte mest det var skoj men kan ändå inte låta bli att undra hur jävla bra koll de där företagen egentligen har. Kan de skicka ut sådant så har de nog inte alla hönsen i stallet... och deras trovärdighet är härmed rätt ordentligt naggad i kanten... ;o) Kram på er!

    SvaraRadera