Powered By Blogger

lördag 3 december 2011

Nu kan man kommentera som anonym här igen...

... för jag tyckte att det var ganska så trist att alla bra människor, som inte har registrerade konton, inte kunde plita här om de känner för det. Alla dårar ombedes dock att fortsätta hålla sig far away väck. Men skulle ni börja med era jävla dumheter här igen så kommer jag att radera skiten på stört, för ni har icke längre någon talan här i min lilla del av världen, så det så liksom...
Nu ska jag sortera bilder från dagens dejt. Återkommer med dem senare... Kram!

9 kommentarer:

  1. Anna Panna: ja mest av dig som är en av dårarna... Skulle du vilja ha en massa idioter som terrar dig om alla skit... starta då en egen blogg och lek där och stay away härifrån please!

    Någons fru: haha... det var det jag ville, ha dig dåra runt här... Kul att se dig och lillgubben idag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad bra :)!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hoppas trollen håller sig borta. Ska bli kul att se bilderna :) Kram

    SvaraRadera
  4. Annars kan man ju skaffa ett Google konto också för att kunna kommentera? Man behöver ju inte ha blogg för att ha det. Om det inte fungerar menar jag. Kram

    SvaraRadera
  5. Vad bra! Då kan även jag göra min röst hörd här :) Men som sagt var, släpp inte fram trollen.

    Tack för idag! Jättemysigt att fika med er :)
    Hoppas du får en bra kväll.

    kram kram
    Victoria

    SvaraRadera
  6. Tack sötan, blir betydligt lättare! Bara ett Googlekonto är inte alls något som gör att man kommentera runt enkelt hos er! Har haft enorma problem runt om på flera bloggar..o det fattar ju du, tack!! Hoppas din o dagen med de andra tjejerna varit bra.
    Natti o kram!

    SvaraRadera