Powered By Blogger

onsdag 21 december 2011

Om när det inte blir som man tänkt och vill

Egentligen skulle jag ha suttit på en buss nu. En buss till det stora hemska köpcentrat strax utanför byn här. Där skulle jag ha shoppat de här temuggarna...


… med fina geishor på, och kanske en stol på Ikea och framförallt så skulle jag luncha med snygga Victoria som var med på senaste träffen i Malmö. Hon skulle ha fått sin julklapp som hon vann i min My kind of Tomte-utlottning. Och så skulle jag ha följt hennes exempel med hur hon har skickat klappen vidare… Men istället så har jag åkt på jävla magsjuka. Igen! Lite väl mycket repriser med det nu tycker jag… :o( Men! Tipset ska ni få i alla fall… dock utan egna livebilder… ska bara leta fram länken, så I will be back här väldigt snart igen...

8 kommentarer:

  1. Vart är bilden ifrån?

    SvaraRadera
  2. Anonym: det är Indiskas skyltfönster i Gamla stan i Stockholm. Jag tog bilden där sent i fredagskväll.

    SvaraRadera
  3. Usch, din stackare! Var magsjuk för några veckor sedan och det var inte roligt. Sitter just nu och låtsas för alt i världen att jag inte håller på att bli fökyld dessutom. Kan inte vara möjligt nämligen så jag kör på viljans kraft.

    Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Katinka: ja kul är det inte... Och krya på dig själv! Hoppas förkylningen drar iväg igen och det snabbt. Kram!

    SvaraRadera
  5. Usch för magsjuka:( Hoppas det blir en snabbsväng bara......
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Linda: ja skumt nog känns det bättre redan så snacka om snabbsväng... Tror jag måste ta tag i det där med att äta lite vettigare, regelbundnare, oftare... efter nyår... :o) Kram!

    SvaraRadera
  7. Men blärk vad trist.
    Jag ska in till stan här ikväll, vill du att jag ska kolla på Indiska om de har dem här?

    SvaraRadera
  8. Helen: tack snälla för erbjudandet men jag hoppas hitta dem i Malmö idag. Kram!

    SvaraRadera