Powered By Blogger

måndag 19 december 2011

Snabbprovning av en peppig drömkläd

Jag är fortfarande kvar i tatueringsstudion. Men energitjuvar borta, pust och tack för det... Fick till och med chansen att bitcha mot en spydig surkärring så det lättade rejält i min butterhet redan där. Hehe..
Ordentligt nertonat på kundfronten nu också och då kunde jag liksom inte hålla mig längre... ifrån att slita upp Mollyketet för en snabbprovning av:



La röd Drama coat. Roffad hos vackringen Too di Boo. And I love it! Även om den kräver ett par kilo off innan den blir klockren... Så ett drömplagg och en peppkläd i ett! Och där tanken är att ni ska få dras med den på dagensbild efter dagensbild under våren så därför kanske den extremt sunkiga kvaliteten på detta premiärfoto kan få vara förlåtet... Dags för lite pyssel med tuber och grepp... Peace out!


- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Underbar färg! Så fin till dig! Jag förstår att du är nöjd :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja inget lättar upp som att få bitcha lite i drömkläder ;)
    Bra att det känns bättre nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Heeelt rätt - den är lovely :) Älskar min i d powder och kan gott tänka mig den blå också.
    Kram snygging

    SvaraRadera
  4. Härligt! och jag längtar så till våren och få svassa omkring med dig och du har den där på...pepp pepp pepp!
    Kramar och må gott

    SvaraRadera
  5. Den kom till rätt ägare NU liksom:))))
    Ni är perfect tillsammans..pepp pepp pepp;))krameli:))

    SvaraRadera
  6. Sååå fin du är i den! Ett riktigt lyxplagg. ;)

    SvaraRadera
  7. Så snyggt, bra köp där!
    kram

    SvaraRadera
  8. Tackar och niger fint för allt pepp & najsiga kommentarer! Kram på er allihop!

    SvaraRadera