Powered By Blogger

torsdag 15 december 2011

Nykomlingen & har-inte-ett-skit-att-skriva-om-humöret

Vail knit wrap, mid grey mel 

Japp, det var den, nykomlingen som anlände från DeepFling igår. Galenkoftan som spontanklickades mitt i ett tycka-synd-om-mig-själv-tillstånd. Idag är det däremot har-inte-ett-skit-att-skriva-om-humöret som råder i min skalle. Därav att det inte blir mer här just nu. 

Jo förresten, en sak, en fråga som lyder som så här: vad tycker ni att jag ska köra för kombo med Vailkoftan? Återkommer om skrivhjärnan lyckas vakna till liv med världens braiga ämne innan dagen är slut… Men Peace and out för nu!

8 kommentarer:

  1. Hur funkar det att beställa fär ifrån? Aldrig vågat. Kram

    SvaraRadera
  2. Inga kombotips - ville bara säga att du är förbaskat snygg i håret!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är lika segt här. Därav få inlägg.....vi skyller på det jävla mörkret.
    Kombo med Vailen får jag nog klura på. Men den är ju riktigt skitsnygg! Älskar färgerna!
    Kram från Gunnarssonska som varit på rymmen från jobbet en stund och tittat på sin pepparkakeson på dagis....

    SvaraRadera
  4. Jättefin, men kombinationer är jag dålig på när det gäller den. Kanske någon fin klänning under? Kram

    SvaraRadera
  5. Cool sak! Sveper man den bara om sig liksom?
    Den kan väl passa till det mesta tycker jag.

    SvaraRadera
  6. Oh, så spännande. Jag vill ju se den i verkligheten!
    Kombo med Nymph dress i rött, den där gamla silkestunikan i turkost och rött, svarta tajta jeans och stövlar.
    Hmm, jag tänker vidare..:-D

    Tusen kramar

    SvaraRadera