Powered By Blogger

söndag 18 december 2011

Kämpar tappert vid gratisbordet

Jag har grymt svårt för det där med att äta tidigt på dagarna. Fast eftersom gratis ju sägs vara gott så är ansträngningarna på topp när det finns hotellfrukost att tillgå. Så därför sitter jag nu här och kämpar tappert.



Sedan väntar en minitur i shoppingland och därefter geocaching för hela slanten innan vi drar oss mot flygplatsen vid 18-snåret. Så nu vet ni var ni har mig resten av dagen... Kram, Kärlek & Respekt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Älskar hotellfrukostar! Ha det så kul idag! Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag har nyss gjort en Josanne :)) Dvs trotsat regn o snö och gått tillbaka till en butik och grejat lite.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Är ingen frukostätare MEN hotellfrukostar är faktiskt det bästa jag vet!!!!
    Kram

    SvaraRadera