Powered By Blogger

torsdag 22 december 2011

Nykomling – i väntan på en lite medgörligare dator

När den inte konstant hänger sig och vägrar befatta sig med mig överhuvudtaget så segar den värre än en snigel på neråttjack… Så i väntan på att datorn ska rycka upp sig och vilja samarbeta i frågan om att kasta ut en liten samling bilder från min dag i Malmö så kan jag ju visa vad det var för Molly som låg i den vita påsen som ni fick en skymt av i mitt tåginlägg a la hemfärd tidigare. Och det var:


A-one silk camisole long print military 

Shit vilket galet långt namn… för mig är den Linda G underklänningen. Rätt och slätt. För hon har ett par av dessa sidenskapelser och är så satans snygg i dem att jag förbannar mig själv varje gång hon outar någon av sina i stassinlägg. Det för att jag inte har varit bright nog att ha slagit till på fler. Jag har ett gäng übergamla som därmed är rätt slitna och trötta vid det här laget och därför uteslutande figurerar som sovstassar i nuläget. 

Men plötsligt vänder och händer det… att man lyckas hitta reaskåpet på Folk, och simsalabim så var man med en sprillans ny sådan snygging, till fantasibra reapris dessutom. Ibland har man megatur när det händer… And I like!... :o) Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du hittade Lindadressen på dunder-rea, det finns inget bättre:) Vad jag kan se hos Lingon har ni haft en underbar dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja men dom är ju så jäkla användbara dom fina små sidentrasorna! Den gröna skulle jag inte säga nej till! Och vilken mysig dag du har haft med Lingon och Christina! Hade kunnat offra nån vital kroppsdel för att varit med er:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Ooooh, den i military är en av mina mest älskade Mollysar. Så vacker och du i den! Kramiz

    SvaraRadera
  4. Hilde: ja de är egentligen så mycket bättre än chrysalisar och rafar, för de sitter så mycket bättre, så det får nog bli såna här istället i framtiden. OM jag nu behöver fler underklänningar… ;o) Kram!

    Linda: och jag hade kunnat kapa en helikopter för att få hit dig… men tyvärr hittade jag ingen helikopter nu, men när jag gör… då… ;o) Tänkte på dig med underklänningarna, de hade ett par olika, denna jag roffade var dock den största, en 2:a, resten bara 0 och 1… dumt… Kram!

    Karma: jag förstår dig precis. Och jag har velat ha den länge och fattar inte riktigt varför jag inte har slagit till på den tidigare… men bättre sent än aldrig… :o) Kram!

    SvaraRadera