Powered By Blogger

fredag 9 december 2011

En shoppingtok på semester = en resväska full med grejer

Om någon undrar var jag har fått mitt shoppingbeteende ifrån så är det i alla fall inte från mr Make, eftersom han är tio gånger värre än mig på den fronten. 
För visst hade han en hel skitstor resväska överlastad med grejer med sig hem… Vilket i vikt = 27,2 kilo prylar. Och vilket i spenderad semestertid innebär att de snudd på uteslutande rantade på marknader och shoppade, från morgon till kväll.







Och visst fanns det en hel del presenter till mig i bagaget. Kryddor och te i fina askar, ett par feta halsband, en sarong, en vrålsnygg skål, kuddfodral… riktigt schyssta saker! Så det har helt klart sina fördelar att vara gift med en köpgalen fjolla. Som jag by the way ska dra med mig till Åhlens idag… På tal om shopping…
Hoppas ni har en bra dag därute. Var rädda om er. Kram, Kärlek & Respekt!

9 kommentarer:

  1. Ja det måste onekligen vara en klar fördel. =)
    Katterna ser ganska intresserade ut av väskans innehåll de också.
    Ha en bra fredag!

    SvaraRadera
  2. Rena jalareafton :) Så klart hade ni övervakning vid väskgenomgången - låg de i själva väskan?
    Kram

    SvaraRadera
  3. "julareafton" - mina korvfingrar spökar ;)

    SvaraRadera
  4. Åhh. Härliga Goa. Där finns det shopping så det räcker och blir över. Klart han shoppade! Kram

    SvaraRadera
  5. Hahaha Åh härligt! Julafton för hela familjen! Kramar!

    SvaraRadera
  6. Å vad kul - rena rama julafton! Vilken bra mr make du har :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att få rota loss i väskan! Som jag först trodde hade Hello Kitty tryckt på sig:) hade ju varit lite coolt;) Kram!

    SvaraRadera
  8. Det trodde jag också Linda... =)

    SvaraRadera
  9. Japp både hund och katter låg i väskan… :o)
    Det är nästan hello Kitty på väskan, vita katter i alla fall. Väskan som jag köpte och mr Make sa att han i alla fall aldrig skulle hjälpa mig att dra/ bära eftersom den är så ful… joråsåatt… :o)
    Helt sjukt vad mycket han hade shoppat, för otroligt lite pengar… synd de inte hade Mollysar där till samma topp-pris… :o)
    Kram på er!

    SvaraRadera