Powered By Blogger

onsdag 28 december 2011

Dagens – som kom till i farten & aktuell väderstatus

Jo då, jag lyckades ta mig upp ur sängen, in i duschen och iväg till nagelfixeriet. Men det var på de extremt muskelsvagaste benen och med den mest bultande huvudvärk som man kan tänka sig… Gnäll, gnäll… fast min stasskombo, som jag rafsade åt mig på högsta måfå och i farten blev rätt okej, eller vad tycker ni?



Ingen jättewow men koftans färg återkommer i ett par detaljer i gardintunikan. Matching av en tillfällighet alltså. Och en bra tillfällighet, om jag får säga det själv… Utestassen åkte med här mest bara för att den också råkade bli dokumenterad. I farten, liksom. 
Och på tal om ute, om känner att ni skulle vilja ha aktuell väderstatus för min lilla håla i nordvästra Skåne just denna dag så är det följande vi har att tampas med:



Grått, blåsigt och småregn. Kanske inte helt konstigt att jag har toksnöat in på att sitta och detaljstudera produktbilder från Odd Molly Spring 2012… Och dreggla. Och vilja ha… Kanske mer vår som i årstid än som i kläderna egentligen men de funkar bra som drömmedel… 
Hoppas ni har en bra dag därute. Var rädda om er själva och varandra. Kram!

8 kommentarer:

  1. More than OK...SUPEROK. Supersnygg dagens. Var ju perfect match med koftan och gardinen.

    Hoppas du piggar på dig och får en fin dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Men du - sjuk eller ej - jäkligt snygg skulle jag vilja påstå!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt! Och samma jäkla dyngväder här med:(
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Thanks darlings och Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Jättefin kofta =) Hur är färgen? Djupcerise? Har du testat Flirtini? Hur är den isåfall i storlek? Har ju 1 i bomullslovely och 2 i ull....vad tror du?

    Kram!!!

    SvaraRadera
  6. Naimiez: färgen på koftan är supersvår att fram på bild men den är mer djupröd än djupcerise... Om du fattar...
    Flirtinin har jag inte provat för den har ju inte landat i verkligheten än. Men om vi pratar storlek i Timeout så är den något stor, jag har 2 i mina så 1 hade nog varit bra till dig. Kram!

    SvaraRadera
  7. Tack =) beställde 2 så jag får kanske byta =) Åh, måste ha mig en sådan du har ovan =) Vars hittar man den?

    Kram! Tack för svaret! Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  8. Tack för ditt svar =) Gott nytt!!

    SvaraRadera