Powered By Blogger

onsdag 28 december 2011

Men jag ska inte lägga mig utan rakt tvärtom…

Tusen tack för era musiktips igår, som jag otacksamt nog somnade ifrån… Fast har tagit igen det lite här nu. Till exempel så hade Emma ganska rätt i att det inte gick att ligga platt till den supersköna galenlåten som hon tipsade om… :o) Och Linda väckte en hel hop med gamla minnen till liv…: Med Ministry, ett gammal favoritband. 
Jag hade en katt en gång som älskade Ministry, han la sig alltid tätt tryck intill högtalarna när de härjade i stereon. Men jag ska inte lägga mig utan tvärtom…



… så det är denna låt, Lindas tips, som jag försöker få till att kicka upp mig ur sängen nu. Upptäckte nämligen att jag har tid att fixa naglarna idag. Och det snart… Har inte råd att avboka så här sent så det är bara att ge sig upp och ut. Sisådär ett 70-tal alvedonpiller ska nog göra susen… Och förhoppningsvis så minimerar det även risken att jag extremelakt smittar alla som kommer i min väg… För förkylningen från helvetet är här för att stanna en stund… :o( See you. Kram!

3 kommentarer:

  1. Uschia mig vad tråkigt att du är krasslig. Hoppas att det släpper snabbt....

    tusen kramar och kärlek

    SvaraRadera
  2. Hoppas du orkar att sitta hos din nagelfixare. Hoppas alvedonen gör susen!
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack söta ni för omtanke... :o) Kram!!!

    SvaraRadera