Powered By Blogger

lördag 17 december 2011

Mina två dejtsnyggingar & en bonusdarling

Om ni har varit inne och spanat hos Gunnarssonskan under dagen så har ni redan fått koll på att det är denna eminenta dam och hennes coola dotter Moa som har hållit mig sällskap här i 08-land idag.




Med första stopp på konditori för kaloriladdning inför vidarefärden till la Mollybutik...




... där vi strålade samman med bonusdejtsällskap Hornsgatans Ros, som trots sjukdom tig sig ork och tid att guida lantistrion.




Vart avslöjas en annan gång... Nu tänker jag softa med en slurp rödvin på hotellet innan jag har som nästa plan att stråla samman med mr Make och kamraterna M och M. Have à najs kväll. Kärlek & Respekt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Tack som fan för i dag! Både Moa och jag är nöjda och rätt möra! Vi (hör och häpna;) fikar på centralen nu! Ha det fortsatt bra resten av helgen i Stockholm nu:) Kram från oss båda

    SvaraRadera