Powered By Blogger

måndag 26 december 2011

Om konsten att jula till några av sina familjemedlemmar

Nu är denna Taikonfamiljen strax på väg ut för lite mellandagsreaspaning, vilket troligast kommer att följas av en geocachtur lite senare. Men eftersom jag plötsligt fick för mig att jag bara måste visa upp våra tidsenligt utrustade hundar så gör jag det först, innan utfärd. Dessa bilderna togs dock under vår vovvenad på julafton, men de kommer att visa sig med exakt samma julattiraljer även idag:




Ajax som älskar pryttlar man kan kasta med fick en piptomte och Freja som jämt fryser kan nu stoltsera med en fin stickade snögubbestass. Min egen stass of today kommer förmodligen att dimpa in här lite senare idag. Så Kram till dess!

6 kommentarer:

  1. Dom är ju för fina i sina julstassar! Kram!

    SvaraRadera
  2. Coolaste vovvarna på den sidan Skåne (får ju begränsa det geografiskt nu när det finns en lika cool på östsidan)

    SvaraRadera
  3. Så söta de är!
    God fortsättning!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det sjukaste... vi köper sakerna billigt som attan som ett slags skämt eftersom alla vi känner vet att vi inte firar jul, och så ÄLSKAR de sina julsaker båda två... där fick vi liksom... ;o) Kram!

    SvaraRadera