Powered By Blogger

torsdag 8 december 2011

Från sunk tillbaka till snyggosar? – Förvandlingen del 2

Bra mycket renare och en smula proprare men ändå inte helt till full belåtenhet:


Svårt att se på bilden men dessutom blev de mörkare… Hilfe, hilfe… Fast jag hoppas på att det beror på att jag har smetat ut smutsen istället för att få bort den, liksom… Så nu går jag loss på en rengöringskur till av PrimeBootesen. Så fortsättning följer… 
Men! Efter det kommer ju operation behandla med någonslags medel så de håller sig i snyggoskick lite bättre… Infettning typ… Men med vad??? Jag vet att jag fick ett tips av Odd me för ett tag sedan men senilhjärnan har lyckats glömma det… Så! Alla bra råd emottages med största tacksamhet. Peace and out, Kram för nu!

2 kommentarer:

  1. Jag ska se om jag hittar vad det var för något. Har ju lyckts samla på mig massa olika klet för olika saker och så glömmer jag vilket som var vad! Senilhjärna här också alltså! Men jag kommer ihåg att det inte var fett i utan något annat, ska kolla :) Kram

    SvaraRadera
  2. Odd me: haha... snacka om att jag känner igen det där... köper en massa bra saker som jag sedan glömmer vad det är till... :o) Leta nu inte ihjäl dig... hittar su så hittar du annars får jag försöka luska ut det själv. Kram!

    SvaraRadera