Powered By Blogger

tisdag 20 december 2011

En uttråkad tant & en tattoostudio = 5 bilder

Dagens sista kund i klotterverkstaden som idag bara tatuerade för välgörenhet med Kattjouren i fokus var kamrat P. Och eftersom jag vid det laget var riktigt fett uttråkad och lika mycket trött, så tjoade jag loss med Iphonens fotofunktion i den kompletta menlöshetens tecken. Helt ärligt mest för att hålla mig vaken.






Men det har blivit en hel del tusenslantar till katterna och det är värt mycket. Och nu har jag då äntligen sängen i närligande synfält dessutom, så Gonatt & Kram! 

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att det blev tusenslantar till kissehjälp!

    SvaraRadera
  2. Helen: ja 4000 när han var ensam om att göra det är inte fy skam. Och hoppas på minst lika mycket i din kommande kattauktion. Som jag by the way ska börja leta efter saker att skänka till idag. Kram!

    SvaraRadera