Powered By Blogger

lördag 8 januari 2011

100 000 blev en tävling – vinn lip balm

Jag ville haft en utlottning när bloggen fyllde 1 år. Men då hade jag inget och kom inte på något jag kunde skänka bort.
Jag är värdelös på att ragga sponsorer och med en ekonomi som innehåller betydligt fler hål än slantar så är det inte helt enkelt att kombinera billigt med åtminstone något lite småvettigt. Igår steppade besöksräknaren över 100 000 och det kan ju vara värt att fira lite det också.
Därför jag började fundera igen, och kom jag på det. Så igår inhandlades:



Tre små burkar med lip butter från The Body Shop. Vilket betyder tre vinster som ni kan tävla om genom att skriva en kommentar med vilken av dem ni helst vill ha, jag har dem i shea, pink grapefrukt och wild cherry, då har ni en lott. Om ni dessutom länkar till det här inlägget i er blogg så har ni två lotter.
UPPDATERING: Mina trogna bloggkommentatorskor får också två lotter som en uppskattning för att ni finns och står ut med mig i vått och torrt... :o)

Vinnarna kommer mr Make att dra på traditionellt sätt genom lappar i skålar. Vilket blir om en vecka, alltså lördagen den 15 januari klockan 16.00. Good luck!

79 kommentarer:

  1. Det i wild cherry skulle sitta fint! Länkar givetvis, ska bara hämta Moa vid bussen först:) Ha det bra gumman och vårda din baksmälla;)

    SvaraRadera
  2. Mums för torra läppar! Shea tycker jag skulle passa mig.. Länkar!

    SvaraRadera
  3. Hej Josanne! Om det får dig att må lite bättre så kan jag tala om att det blev lite för mycket även för mig igår när jag och mannen var hos sytra mi. Asade mig upp för trappan vid 11.00, från sängen till soffan, och har där blivit liggandes...musklerna sticker och det småkryper lite i dem bara av "ansträngningen" att flytta fingrana och skriva ett par rader;) Mår liksom ändå rätt bra för övrigt. Bara hjärtat som har för sig att ha en aningens ytlig och skyndsam puls... ha ha!
    Hoppas att ni hade det riktigt trevligt igår.

    Här skulle balmet i Grapefrukt sitta fint. Länka till tävligen inne hos mig.

    Kramis K

    SvaraRadera
  4. Jag att jag skulle vilja bli överraskad om jag skulle gå och vinna :-)
    Var rädd om skallen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Slurp!
    Pink Grapefrukt önskar jag vinna.
    Har tyvärr ingen blogg att länka till.
    Hade jag haft det hade jag gjort det.
    Så indirekt kan man säga att det är 2 lotter, eller hur :)

    SvaraRadera
  6. Men vad coolt! 100.000 är ju defintivt värt att fira. :) Pink Grapefruit låter mumma tycker jag.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  7. Mig får du också gärna överraska om jag skulle vinna. Ska länka när jag lagt lilla barnet. =)
    En jättefin vinst tycker jag.

    SvaraRadera
  8. Om jag vinner skulle jag bli glad för Shea lip butter. Länkat och klar!!
    Kramen!!

    SvaraRadera
  9. Vad roligt du kommit upp i så många läsare, GRATTIS!! Skulle turen vara framme så blir jag glad över vilken som du väljer åt mig..
    Kan ju vara kul att ha något annat på läpparna än min gamla Ultra creme(Nivea), haha.
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Grattis till jubileumet och 100000 lässare. Jag skulle önska pink grapefruit för det var jag och luktade på i går när jag skulle köpa bodybutter, och den doftade underbart. Länkar till dig. (efter att ha suttit och klurat ett tag hur man länkar!1)
    kram

    SvaraRadera
  11. Grattis!!! Spelar ingen roll om det blir grapefruit eller shea om jag vinner!! Ska länka också! KRAMAR

    SvaraRadera
  12. Grattis till 100 000 läsare! Grymt ju! Om jag vinner vill jag nog helst ha wild cherry. Tumme hålls och jag länkar såklart. Kram på dig!

    SvaraRadera
  13. Grapefrukt skulle nog passa mig bäst. Grattis till alla läsare, det förtjänar du. Jag länkar med.
    Kramen

    SvaraRadera
  14. Grattis till dina 100 000 läsare WOW! Jag är gärna med i utlottningen och tycker om alla smakerna. Länkar såklart på bloggen. Kram!

    SvaraRadera
  15. Åh wild cherry drömmer jag om - sötsyrligt, läckert, 50-tal, cherry coke, cherry pie - mums!
    Länkar till min blogg som har varit inaktiv länge men jag ska kicka igång den nu o ändra inriktning - mindre tårta och mer Odd Molly ;-)

    SvaraRadera
  16. Grattis till de 100 000. Och eftersom jag är körsbärstokig blir valet lätt!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Grattis - inte dåligt! Jag har så klart länkat och om din Mr Make drar rätt skulle jag vilja ha Shea.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  18. Hej,

    grattis grattis måste jag säga! Önskar mitt ett lipbalm i shea.

    Kram
    Erika
    misselissan@msn.com

    SvaraRadera
  19. Grattis till 100000! Kul! Cherry-tokig är jag=)!!! kram

    SvaraRadera
  20. Men jösses Amalia - 100 000 !!! Wow Josanne!!!
    Jag gillar samtliga smaker men Grapefrukt skulle sitta fint på mina läppar nu i vår!
    Kram

    SvaraRadera
  21. GRATTIS bästaste bus-Josanne (vilken härrrrlig fest!)

    Binas läppar skulle trivas i Cherry <3

    KRAM

    SvaraRadera
  22. Grattis till 100 000. Känner inte till någon av dem så vilken som går bra om jag har turen.
    Kramkram!

    SvaraRadera
  23. Grattis till 100 000 läsare! Jag vill gärna vara med i din utlottning och önskar mig i så fall Shea om jag vinner. (länkar)

    kram

    SvaraRadera
  24. Grattis till 100000! Cherry vill jag ha om jag vinner.
    Kram

    SvaraRadera
  25. Hej! Såklart är jag med:) Wild cherry skulle jag gilla...kram och Grattis!!

    SvaraRadera
  26. Grattis!!
    Givetvis vill jag vara med och tävla, shea önskar jag mig!=)

    //Johanna
    gottberg6@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej! jag är gärna med och tävlar om ett lip balm. Gärna i shea men det spelar egentligen ingen roll. Vill rädda mina vintriga läppar :)

    kram Annie.
    annie.p@gotlandica.se

    SvaraRadera
  28. Stort och välförtjänt grattis från flickan som köpte din livefirst. vilken som skulle passa denna fnasläpp ;)

    SvaraRadera
  29. Alla är ju underbara men om jag får välja då blir det Wild Cherry!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  30. Hej,gillar alla. lenakarlenandersson@yahoo.se.
    Läser din blogg varje dag, det är ingen som slår dina outfifs. Kram, Lena

    SvaraRadera
  31. Ett stort Grattis till en välförtjänt tjej! Du skriver så bra och har så cool stil =)
    Om jag vinner så får du välja smak.
    Kram AnnaCarin

    SvaraRadera
  32. Klart jag vill vara med:) Om jag vinner får du överraska mig:)
    Har även tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/lip-butter.html

    SvaraRadera
  33. Är med.. Vill vinna grapefrukt. Länkar; http://joosefineatavlar.blogspot.com/2011/01/lipbalm-161.html

    mail; fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Vad kul med så många besökare! Och vilken kul utlottning! Jag har inte sniffat på någon av dem, så vilken som hade nog blivit bra, men jag minns att jag valde bort grapefruit när jag köpte bode buttern, så kanske inte den då.
    Länkar hos mig, förstås!
    Kram

    SvaraRadera
  35. Hej! Är gärna med, har länkat för 2 lotter http://liselottess.blogspot.com/2011/01/lip-butter-15-jan.html Skulle bli jätteglad om jag vann pink grapefruit, Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  36. Hejsan, Är gärna med och tävlar om en oink grapefruit :)

    Länkar även i min blogg: http://evelinrosenback.blogg.se/2011/january/tavling.html

    SvaraRadera
  37. Jag är med! Önskar mig "wild cherry" om jag vinner :)

    har länkat här:
    http://linchies.blogg.se/2011/january/lip-butter.html

    Kram!

    angelica.ljungkvist@live.se

    SvaraRadera
  38. Jag skulle vilja vinna shea :)
    pannan_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag är självklart med, TBS produkter är underbara och lip butter har jag aldrig provat. Min favorit av deras underbara dofter är shea, så jag hoppas vinna den.

    Självklart länkar jag också för en extra lott:
    http://frusvensson.webblogg.se/oppen/2011/january/jag-tavlar-hos-josanne-om-lip-butter-fran-the.html

    Alltså 2 totalt.
    Nu hoppas jag ha turen på min sida.
    God fortsättning!
    /Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Tar gärna en lott! Wild Cherry låter härligt:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2011/january/tavla336.html
    Vad fin tävling - bra i vinter ju:)
    Jag vinner gärna sheabutter eller wild cherryn om jag skulle ha tur.
    madeli@hotmail.se
    o grattis till så många besökare:)

    SvaraRadera
  42. Hej!
    jag vill vara med o tävla om en liten "godisburk", om jag har turen på min sida så vill jag ha en "Pink grapefrukt".

    /Helena

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med och tävlar om Grape.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/01/15-jan-vinn-lipbalm.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  44. Jag är med och tar två lotter:)

    Shea blir mitt val och här har du en liten länk:
    http://entavlingellertva.blogg.se/2011/january/josanne-tavlar-ut-lip-butter-fran-bodyshop-to.html

    Hälsningar Liz

    SvaraRadera
  45. Jag är med och har länkat: http://mammah.webblogg.se/2011/january/tavlar-2.html#comment

    SKulle vilja vinna den grape ^^

    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  46. Åh, ett lip balm i smaken "Shea" skulle verkligen muntra upp mina torr-fnasiga och bleka vinterläppar :)

    Hoppas på tur!

    Mailadressen är: choklad@gmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  47. Pink Grapefruit lätt ^^ har sniffat på den varje gång jag går förbi BodyShop ^^ Snart är man inte välkommen ju!

    SvaraRadera
  48. Skulle gärna vilja vinna Wild Cherry om jag har turen :-) Må gott! från Inga-lill famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. jag är gärna med :D
    skulle vilja vinna Shea :)
    har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/7500147/lip-butter.htm

    kram Helena :)
    hella.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Åh jag vill ha den i mitten, pink grapefrukt :)Har länkat på bloggen för extrachans att vinna: http://tavlingstips.bloggplatsen.se/2011/01/09/4326867-vinn-lappbalsam/

    Hoppas verkligen på tur nu! ♥♥ /pegasus.ronja@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Precis vad jag behöver!
    Skulle gärna vilja ha pink grapefrukt
    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  52. WOW! Grattis till så många besökare! :)
    Jag är gärna med och tävlar om Shea med en lott :) Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  53. Jag är med! :-) Skulle jag vinna så vill jag ha Shea. Den är helt fantastisk! Älskar neutrala dofter.

    mail: bellybus@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Har också länkat för en extra lott: http://belllybus.blogg.se/2011/january/lappbalsam.html

    Så nu håller jag verkligen tummen, två ger otur ;-)

    SvaraRadera
  55. Ja e me o tävlar !!

    Shea tror ja min "lott" faller på.. ;)

    SvaraRadera
  56. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/15-januari-vinn-lip-balm-fran-the-body-shop.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  57. Åh, wild cherry vore lovely! :)

    SvaraRadera
  58. Jag vill gärna vara med! Om jag vann skulle jag helst vilja ha Shea (men om det redan är taget så blir jag jätteglad för någon av de andra också)

    Min länk: http://majblomma.blogg.se/timeaftertime/2011/january/lipbalm-151.html

    SvaraRadera
  59. Är gärna med. Spelar ingen roll vilken, bara man vinner så ;)

    SvaraRadera
  60. Hej Josanne!

    Grattis till alla dina läsare.
    Om jag skulle vinna så önskar jag shea

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  61. ÅH, The body shop, finns inget bättre! Jag älskar den butiken, tyvärr räcker ju inte alltid pengarna till. Så detta hade varit helt perfekt och underbart att vinna!

    Om jag fick ha turen på min sida skulle jag allra helst vilja vinna "pink grapefrukt"

    Hoppas på det bästa<3

    Jag nås via min mail: Awzom3@gmail.com

    Kraam!

    SvaraRadera
  62. Bättre jevvligt sen än inte alls haha... jisses... jag har missat flera dagar i bloggvärlden & DET är ju katastrofalt när utlottningar pågår. Såklart vill jag varaa med :-)
    Å du, Bodyshops butterburkar är hysteriskt beroendeframkallande ! ♥

    SvaraRadera
  63. jag är gärna med och skulle vilja vinna wild cherry

    http://lindatavlar.blogspot.com/2011/01/lip-balm-151.html

    SvaraRadera
  64. Jag vill gärna vara med och tävla och vilken av dem spelar ingen roll.

    fox_box005 (at) hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Shea tror jag är bra,den skulle jag vilja ha om jag vinner. empty_heart(at)live.se

    SvaraRadera
  66. oooh detta vill mina läppar ha! :)
    good_lollo@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Grattis!!! Har varit super kass på att läsa o skriva nu ett tag men självklart vill jag vara med!
    Shea skulle jag vilja ha om jag vinner. :)

    Massa kramar till dig goding!

    SvaraRadera
  68. Jag kommenterade med bloggerkonto tidigare och det är ju galet, jag har blogg.se.
    Så jag gör om och gör rätt :)

    Jag är med och tar två lotter:)

    Shea blir mitt val och här har du en liten länk:
    http://entavlingellertva.blogg.se/2011/january/josanne-tavlar-ut-lip-butter-fran-bodyshop-to.html

    Hälsningar Liz

    SvaraRadera
  69. Wild cherry skulle jag gärna vilja ha :D

    En lott :D

    SvaraRadera
  70. Klart man drar en lott! Spelar ingen roll alls vilken (lägg min lott i den minsta högen ;)Håller tummarna hårt hårt hårt! kram!

    SvaraRadera
  71. Jag är med! Shea skulle nog passa mig bäst, men jag är öppen för de andra smakerna också. :)
    Lindali__88@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Jag är gärna med :) Önskar vinna pink grapefrukt .
    Har länkat här:
    http://turkost.blogspot.com/2011/01/lipbutter.html.

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  73. Ooo nu är jag sent ute....förmodligen föööör sent! HUR kunde jag glömma detta?
    Är hemskt gärna med...om jag får och det inte är för sent...;)

    Kram snygging!
    Adela

    SvaraRadera
  74. Jag vill också gärna vara med. Om jag vinner vill jag ha pink grapefrukt. Tack för en inspirerande blogg! Kram Susanna
    susannaisaksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Wild cherry vill jag gärna vinna! Oj nu var jag allt ute i sista stund, hoppas det inte förstör mina chanser ;)

    Många Kramar, Nina L

    SvaraRadera
  76. Alla ni som har kastat in en eller två lotter fram till nu är med i utlottningen som drar igång alldeles strax. Vinnarna meddelas här i bloggen inom en timme typ. Tack alla för att ni ville vara med och tävla! Kram!

    SvaraRadera
  77. Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  78. Hej! Jag deltar gärna! Ha en skön helg!

    SvaraRadera