Powered By Blogger

lördag 22 januari 2011

Miniprovning – tre Euphorbia, två velourisar

Japp, det blev ju lite provning igår också, på AjaBaja. Av de plagg jag var allra mest intresserad av från senaste släppet, de tre nya färgerna på Euphorbian.


















Euphorbia tunic, white med broderier i cabaret/magnolia



















Euphorbia tunic, almost black med ljusblågrå broderier


















Euphorbia tunic, vintage pink broderier i rosa och typ brungrått

Svårt att få fram de rätta färgerna på mina sunkigt tagna bilder. Darling Lingonberrie har lyckats betydligt bättre med det, så därför norpade jag bilden nedan från hennes blogg, där färgerna känns identiska med verkligheten:


Trots att jag inte är någon velouris så kunde jag ändå inte låta bli att kränga på mig två velourisar i de enligt mig absolut coolaste färgerna i detta släpp.



















Ka-ching wrap, vintage orange


 Ka-ching pocket dress, green

Är det något ni undrar om plaggen så är det bara att fråga så ska jag försöka svara så gott jag kan.
Ett av de jag testade fick åka tåg med mig och bor nu i min Mollyrob. Eftersom jag är barnsligt förtjust i gissningslekar så tänker jag inte avslöja vilket förrän lite senare, så ni får en chans att gissa på vilket ni tror det är/ tycker att jag borde slå till på... Kul va?... ;o) Hoppas ni får en riktigt bra lördag. Kärlek & respekt!

17 kommentarer:

  1. Vilken storlek är det du provar på den översta...ja den med det jobbiga namnet ;-)undrar om jag ska ha en 2:a..?? börjar bli mer och mer sugen på den där blusen :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tunican i white översta bilden gissar jag på!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  3. Trots att du inte är någon velouris så blev jag glad av dig i den gröna. Hii-hii! Tror dock inte att du köpte den. Jag tycker velour är fin på alla andra men när jag sätter på mig velour känner jag mig som Farbror Barbro eller min gamla blockflöjtlärare i mellanstadiet...jag tror du tog med dig Euphorbia tunic, white med broderier i cabaret/magnolia hem...
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Den vita Euphorbia tunic tror jag är den som nu bor i din Mollyrob....
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Så fina plaggen är! Nu vill jag verkligen ha hem mina springplagg!!!
    Jag gissar att nr 1 alt. Ka Ching wrapen bor hos dig nu....
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Peggy: det är min vanliga 2:a, de är helt normala i storlek, dessa tre och den jag har provat tidigare i lila och den jag har i turkos. Mycket snyggare i verkligheten än på produktbilderna är dem också. Kram!

    Halvan: kul med gissningar, tacktack. :o) Kram!

    L8: haha... ja där hade du det klockrena, Farbror Barbror, det är ju precis så jag känner mig i velour jag också. Kram!

    MollyB: vi får se... :o) Kram!

    Lindiloo: ja det var faktiskt superfina alla som jag provade, skulle kunnat slå till på alla, om inte plånboken varit så tunn och snål... :o) Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag gissar på Euphorbia i almost black, den var mkt fin på dig : ) kram

    SvaraRadera
  8. Tack Sweetie! jag såg den nämligen igår IRL och jäklar vad snygg den är...provade dock ingen men nu så är "Molly begäret" väckt ;-)
    vi städar och fejar och det blir bara såååå jävla bra ;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Jag tycker Euphorbia tunic i white var väldigt frächt, så jag gissar på den. Den skulle jag gärna vilja ha iallafall.
    Kram

    SvaraRadera
  10. OddandMe: 10 points till dig, visst är det den svarta. :o) Kram!

    SvaraRadera
  11. Christina: ja den är superfin, riktigt fräsch och underbar. Valde ju den svarta efetr mycket velande men den vita står helt klart på önskelistan. Kram!

    SvaraRadera
  12. Peggy: ja visst är den bara precis helt lovely! En villha absolut! Här ska städas imorgon, får hämta lite inspiration från dig. :o) Kram!

    SvaraRadera
  13. Åh, så fina! Fråga: Hur är den gröna i färgen? Är så sugen men vill ha äpplegrön och inte pistage ;-)

    Kram /Sanna

    SvaraRadera
  14. En till fråga ;-) Hur är de i storleken? Vill ha en turkos men hittar inga 2:or :-( Säg till om din ska säljas ;-)

    SvaraRadera
  15. Vilken fining som fick följa med hem! Den är underbar den med! Förstår att det var ett svårt val.
    Ja, det var synd att vi inte lyckades tajma besöken på Ajabaja, next time...
    Kram

    SvaraRadera
  16. Örk så jäkla snygg den gröna är!!!!!
    Nu måste jag genast leta upp en sån ju!!!
    Så jäkla härlig färg:))))
    Puss

    SvaraRadera
  17. Naimez: svårt det där med färger, så med risk att ge dig ett puckat svar så måste jag nog svara att jag inte riktigt kan säga om den är äpplegrön eller pistage... sorry... Den turkosa är helt normal i storlek, har min vanliga 2. Nä den var inte lätt att hitta, jag knep den sista hos Elin Maria, men kolla de kan ju ha fått tillbaka någon eller så. www.elinmaria.se. Kram!

    Jeanette: ja shit jag skulle ju vilja ha en i exakt varje färg... :o) Japp, next time! Kram!

    Mia: AjaBaja, det var där jag provade den. Älskade färgen, helt lovely. Kram!

    SvaraRadera