Powered By Blogger

fredag 14 januari 2011

L8 rensar – 11 Mollysar till salu

Söta L8 som brukar härja i mitt kommentatorsfält har rensat sin Mollyrob och bestämt sig för att sälja av lite plagg som hon inte använder.
Och det till riktigt schyssta priser dessutom. Det hon har till salu är:


1. Svart OddMolly-linne, bomull, stl:3, 250 kr = SÅLD


2. Svart OddMolly-topp, bomull, stl: 2, 250 kr = SÅLD


















3. OM-topp m. ros, stl:3 350kr = SÅLD


4. Svart OddMolly-linne, silk, stl:2, 450 kr = SÅLD


5. Oddolly-kofta bomull, jeansblå, aldrig använd stl:4, 500 kr = SÅLD



















6. OddMolly-topp, grön med brodyr, stl: 1, passar stl: 2, 350 kr = SÅLD


7. OddMolly-kofta rosa, stl:2, 450 kr = SÅLD


8. OddMolly-kofta grå, stl:2, 450 kr = SÅLD


9. OddMolly-tunika, stl:2, 500 kr = SÅLD


10. OddMolly, sidenblus, stl:3, 450 kr


11. OddMolly-linne, stl:2, 350 kr

Om ni är intresserade, eller vill ha mer information om något av plaggen så maila L8 på oddl8@hotmail.se. All försäljning sker genom henne. Och det är konceptet först till kvarn som gäller. Priserna är inklusive frakt, önskar du rekommenderat porto så tillkommer avgiften för det. Kramar från oss båda!

16 kommentarer:

  1. oh där skulle man kunna sopa rent nästan!

    SvaraRadera
  2. Bina: ja eller hur... man blir ju nästan galen på försäljningar, reor och vår 2011, allt på en gång... :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Varför i hela sösdala är man en 4a för????

    SvaraRadera
  4. Sanni: och varför är jag inte snorrik för?... haha... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  5. Tusan, där finns flera plagg jag trånat efter men inte i min storlek.... Bra priser!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Här går det undan ; )
    Misstänker att ni tok-sprungit till kvarnen, haa-haa!
    Bild:1 SÅLD!
    Bild:2 SÅLD!
    Bild:3 SÅLD!
    Bild:5 SÅLD!
    Bild:6 SÅLD!

    SvaraRadera
  7. Oj, är intr av nr 8, men mailar L8.

    SvaraRadera
  8. Lindiloo: ganska typiskt det där, det har man ju varit med om själv en massa gånger... :o( Hoppas du hittar dem i rätt storlek. Kram!

    L8: kanon ju!!! :o) Du vet att jag drar iväg snart men kollar här igen om du fått mer sålt så jag kan uppdatera så fort jag är hemma igen. Kram!

    SvaraRadera
  9. Annika: gör det, för det är hon som håller i allt, jag är bara hennes assistent. ;o) Kram!

    SvaraRadera
  10. Bild:8 SÅLD

    Hur mår min underbara assistent?!
    Du är en ängel!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Du är en strålande assistent! Skulle haft en sån som dig till att sälja mollysarna. Ska ta ett allvarssnack med sambon ;-)

    God helg!

    SvaraRadera
  12. Oslotigern: haha, tack! Men kan inte du sälja själv i din blogg? Gör du det så hojta så reklamar jag lite för dig, det här med assistent var kul nämligen, så då kan jag ju vara din reklamassistent. :o) Kram!

    L8: hej hopp vännen! Som du kanske har märkt så har din assistent kommit tillbaka nu, efter sin eftermiddag på rymmen. ;o) Det har var ju skitkul, så mycket sålt nu! Kanon! Vi hörs. Kram!

    SvaraRadera
  13. Tusen tack för erbjudandet! Ska testa nästa gång, men tror kanske jag har för få besökare. Men med en assistent som dig kan man ju inte misslyckas!
    Kram

    SvaraRadera