Powered By Blogger

fredag 14 januari 2011

Dagens – i brist på nya aktiviteter och fantasi



















Jodå, ni ser rätt, family Stentråk tog sig en liten båttur, där de bland annat inspekterade alkoholutbudet idag… Fantasi och nya aktiviteter är helt enkelt för avancerat för oss. :o) Och eftersom jag känner mig exakt lika enformig och ointressant som jag är så blir det inte mer än så här just nu. Fast I will be back, för så lätt slipper ni inte mig, om det nu var det ni trodde… ;o) Fredagkvällskram!

13 kommentarer:

  1. Nu säger jag inte det här bara för att smöra eftersom du varit så snäll mot mig... men det sista du ser ut som är enformig och ointressant. Du, solbrännan och slurpiga kläder gör att man blir glad när man ser dig. Tjing!

    SvaraRadera
  2. L8: haha... din lilla smöris... ;o) Skoja bara, fast det fattar du. Slurpiga kläder kan jag gå med på, men känner mig sådär stentrist, grå och trött som man gör ibland. Får man skylla på vädret? För i så fall gör jag det, stengrått och astrist. Kap Verde var är du?... Sommaren var är du?... Är nog piggare imorgon. See you vännen! Kram!

    SvaraRadera
  3. Enda fördelen med sådana dåliga dagar är att dagen efter (som du säger) brukar bli riktigt bra!
    Efter regn kommer solsken har jag hört...
    Kram
    SuperSmörisen :)

    SvaraRadera
  4. Hej hjärtat!
    Jösses vad snygg du är i din turkosa fina tunika!! Klär dig oerhört bra..du får mig vilja ha en sådan nu ju!
    Man skall hålla sig de beprövade o fungerande aktiviterna. Varför ändra något som fungerar bra o man trivs med..?! Tycker ni gör helt rätt.
    Ha en sköön fredagskväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vad fin den är <3 Hur är den i storleken?

    Kram! /Sanna

    SvaraRadera
  6. Gumman nu tänker jag vara tråkig nog att säga att den är helt normal i strlk. JAg knäpper inte min, jag kan göra det men precis. Har haft en i strlk 3 också och det var mest överärmen där som satte P för det men kunde ha den. KRAM

    SvaraRadera
  7. OMG! SÅ snygg färg på tunikan(kan inte stava den haha!) kram!"

    SvaraRadera
  8. L8: så rätt!... du har mail. Kram!

    Annelie: jag bara älskar den mer och mer för varje dag som går, så gissa om det kliar i fingrarna att lägga beslag på en till i annan färg… japp, jag är oförbätterlig… :o) Fast om man aldrig provar något annat så kanske man missar någor ännu roligare tänker jag… :o) Kram!

    Naimiez & Sanni: min erfarenhet är samma som Sannis, den är helt normal i storlek. Jag har min vanliga 2 och den funkar perfekt. Kram!

    Filippa: haha… jag kan inte heller stava till färgen, därför jag skiter i det… ;o) Kram!

    SvaraRadera
  9. Ja fy fan vilken skitdag det har varit! Tur den är över snart....
    Snygg är du dock:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  10. Linda: nu får vi fan ta och skärpa upp oss båda två och ta en telefonsejour snart så vi kan spy galla och planera träff irl... Saknar dig för fan! Kram!

    SvaraRadera
  11. Du, att tura och åka båt till Danmark är nog ganska exotiskt och härligt för det stora flertalet i Sverige. Utom möjligen för de som bor i H-borg o möjligen malmö. Låter som det perfekta fredagsnöjet för mig i alla fall. Fortsätt med det.
    Och håller med de övriga. Fantastiskt färg spec när man är så brun som du.
    kram o gonatt.

    SvaraRadera
  12. Alltså jag som bott i H-borg blev ju aldrig färdig att tura...
    Nu får jag ta sambo 08an dit och ta igen den bristen. Ni kan väl hänga på vid tilfälle, du och mr Make? =)

    SvaraRadera
  13. Annika: ja det är väl just för att man kan görs det så enkelt att man tycker det känns trist… Du är välkommen hit och tura när du vill! Kram!

    Helen: absolut! Bara att höra av sig. Jag har förresten sett ditt mail, inte hunnit svara bara, sorry… men ska försöka ta tag i det idag, så länge kan jag säga, det fixar sig… Kram!

    SvaraRadera