Powered By Blogger

lördag 15 januari 2011

Och vinnarna är…


117 lotter fördelat på tre skålar, som representerar de tre lip butter jag lottar ut. Jämt skingrade för demokratins skull. Vilket de kunde bli eftersom de som inte själva valde smak/doft, eller vad man nu säger, slumpades ner i skål efter antal som redan låg där och vips var varje skål invaderad av 39 lappar.
Dags att börja dra vinnare alltså. En aktningsfull uppgift som föll på mr Make…


Efter en rejäl omröjning bland lapparna var Shea först ut att få matchas med en vinnare. Damdadam… Och den lotten föll på…


Dr Molly som har bloggen med samma namn, och som ni hittar här.


Därefter stod pink grapefruit på tur att hitta en ägare, som efter mr Makes noggranna vispande bland lapparna visade sig vara…


HelenaSv. Eftersom jag inte har vare sig adress eller mailadress till dig så maila mig på oddjosanne@gmail.com så att jag kan skicka burken till dig.


Och med one more to go åkte skålen med wild cherry raskt fram och den som blev tilldelad att få adoptera den blev…


Chatarina som har bloggen Chatarinas värld.

Tusen tack till er som var med och tävlade! Hade jag varit miljonär så hade ni alla fått varsin lip butter men tyvärr är jag ju inte det. Så Grattis till er som drog vinstlotterna. Bättre lycka nästa gång till er som tyvärr blev utan nu. Kram!

9 kommentarer:

  1. Grattis till er tjejer som drog hem vinsten!
    Kul lotteri Josanne :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till er alla tre!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  3. Oj..vad kul!!!! Jag som aldrig brukar vinna :) Tack och kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Grattis alla tjejer!!=)

    Kram till er alla & särskilt till Josanne;)
    Adela

    SvaraRadera
  5. Grattis alla vinnarna!!
    Kram

    SvaraRadera