Powered By Blogger

torsdag 20 januari 2011

Garderobsrensing – 7 Mollysar till salu

Nu har jag då äntligen kommit loss med min välbehövliga rensning. Sju Mollysar lyckades jag skrapa ihop den här svängen. Bilderna är tyvärr inte de bästa men de blev tagna i en hast innan det välkända  velandet skulle hinna ikapp mig. :o)

Vid intresse för ett plagg; lägg en kommentar i kommentarfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com. Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma plagg, för då kan alla se vem som kommenterade först.

Det ingår vanligt porto i priserna. Jag sickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 50 kronor.

Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Dessutom blir de strukna innan jag skickar iväg dem. Att de just nu befinner de sig i det skrynkliga skicket som ni ser på bilderna är på grund av att de har fått tillbringa alldeles för lång tid i en garderob...

Vill ni ha fler bilder eller undrar något mer än det jag skriver under plaggen här så är det bara att maila mig så svarar jag så fort jag bara kan. Kram!



















1 Plath strap dress, almost black i storlek 2. En av höstens storsäljare. Helt ny med tags, endast provad. Nypris 849:- Säljs för 775:- = SÅLD



















2 Alchemistry s/s blouse, rouge storlek 2, från pre-spring 2010. Använd men i fint skick. Pris 475:- = SÅLD



















3 4 Continent X-stitch, chocolate i storlek 2. Använd ett fåtal gånger men i fint skick. Pris 950:- = SÅLD



















4 Arouet shirt, lilac i storlek 2. Från höstkollektionen 2010. Köpt på Redhe of Sweden, endast provad. Tags finns. Nypris 1799:- Pris 1050:- = SÅLD



















5 Light cotton embroidered, den så kallade 327:an i vitt med rostbruna broderier, storlek 1. Från äldre kollektion. Köpt i begagnat skick på Tradera men bara använd av mig en gång då den är för liten. Pris 500:- = SÅLD



















6 Silkeswrap i powder och lila i storlek 2. Från Burn baby burn-kollektionen, sommaren 2007. Nyligen köpt av en annan Mollytjej i begagnad skick men tyvärr lite för liten eftersom jag fettat på mig. Pris 900:- = SÅLD



















7 Brun klänning med tillhörande underklänning i storlek 2. Vet tyvärr inte namnet på denna men jag köpte den på Tradera i våras för runt 2200:-. Använd en gång av mig. Pris 1650:- = SÅLD

12 kommentarer:

  1. 2 och 5 till mig :-D Vilken färg är 327 i?

    SvaraRadera
  2. Söta du, vad har du för storlek i dina stövlar? Jag har ett par likadana i brunt men använder dem aldrig. Är din size 37 ska du få dem om du vill. kram

    SvaraRadera
  3. Naimez: den är vit med rostbruna broderier. Fortfarande intresserad? Kram!

    SvaraRadera
  4. Silverdeer: jag har 39 och har redan ett par bruna också dessutom, Hagalen du vet... ;o)Men inte ska du ge bort dem toka, de var superpopulära i somras så testa att sälja dem. Kram!

    SvaraRadera
  5. Silverdeer igen: jag kan testa att slänga ut ett till salu inlägg om dem här om du vill? Kram!

    SvaraRadera
  6. åhå...silkeswrapen till salu!!! Attans att jag redan har den : )
    Kram!!!

    SvaraRadera
  7. Jävlar vad duktig du har varit:) Synd att dina barnstorlekar är för små för mig, hade slagit till på den sista klänningen annars! God försäljning önskar jag dig:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  8. Skulle också säga vad duktig du har varit!! Jag blundar hårt..fast jag är grymt sugen på den sista bruna! Den är bara så snygg..men den passar nog inte mig.(försöker jag intala mig själv nu..)
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Vad mycket fint är intresserad av ettan Plath strap dress. Hur är den över bysten?

    Hälsningar Elsy

    SvaraRadera
  10. OMG vad du är duktig ! Ja, du ska se att det känns SUPERbra när plaggen är borta & en liten plats blir ledig i garderoben :-)
    jag har haft Bloggsläpp denna veckan, har knappt hunnit läsa... MEN nästa vecka tar jag igen det haha.
    ha en finfin helg !

    SvaraRadera
  11. Elsy: det är en helt normal 2:a. Jag har 80C i behå och den sitter bra på mig, skulle gissa på att den sitter bra även om man har lite större eller lite mindre. Kram!

    Sorry, orkar inte skriva till er andra, svintrött, måste sova, men tack för alla uppmuntrande kommentarer vänner. Kram!

    SvaraRadera
  12. Vad mycke fint du säljer!! Tur att jag är för tjock för alla dina plagg, annars hade det blivit köp :-)

    Fortsatt trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera