Powered By Blogger

fredag 7 januari 2011

Dagens – som tar er med på ett av mina tråkintressen

Om man tittar på den här veckan så har jag, hitintills…, släpat med er ut på två hundpromenader, som är mitt ena slentriansignum, Men när det kommer till mitt andra intresse på repeat, båtfärder, så har ni inte fått känna böljan den blå, eller snarare grå som den är just nu, under fötterna en enda gång de senaste dagarna.
Så därför var det ju liksom dags att råda bot på det idag. Och för att inte bryta gamla uttjatade vanor så fick dagensbilderna stoltsera i denna välbekanta kuliss:



















































Som synes fick mr Make också audiens att visa sig. Precis som en liten bit av min hemstad, inpackad i vintriga vidrigheter. Ja det är helt korrekt, jag fullkomligt hatar den här årstiden!
En ljuspunkt i mörkerhelvetet kommer dock den här kvällen att bli. Det på grund av ingredienserna en kär vän som fyller 30, ett galej på grund av det och lovely vänner som jag inte har sett på ett tag… några av dem är sådana jag säger att jag känner bara för att verka cool… men i alla fall… ;o)

Feststassen i fotografi kommer imorgon, kanske även lite fler bilder om jag lyckas komma ihåg att ta några. Hoppas ni får en riktigt bra fredagkväll. Kram!

15 kommentarer:

  1. Åh, vad fin du är i nya toppen.
    Fina bilder!
    Ha en rolig kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut!
    Om den vännen kommer som du säger att du känner för att vara coolast då får du gärna berätta för honom om dotterns första hela meninge på fyra år: Se på J.
    Jag tror han skulle bli glad över att ha inspirerat till lilla Gs utveckling. =)
    Ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
  3. L8: tack darling! Jag tänkte lite på dig och din önskan om bilder från min hemstad (trots att jag inte fattar varför du vill se den här lilla skitstaden.. ;o)) när jag kastade in pir-bilden. :o) Kram!

    Helen: tyvärr har han spelning i Örebro, tror jag det var, imorgon så han kommer inte, däremot hans så kallade x-fru och resten av hans band (fick mail om att jag inte känner dem heller… ;o)) Men så fort jag träffar honom nästa gång så kan du ge dig på att jag berättar den fina storyn om G & J… ;o) Kram!

    SvaraRadera
  4. Som jag har väntat på en bild av dig i den här wrapen ;-) och ja - du är hur snygg som helst. Måste nog ta mig ur min wrapdissning och härma dig om jag nu kan få tag i den. Helt lovely!
    Ha det så kul i kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Josanne och make!
    Men hur supersnygg är du inte i vrapen, det riktigt strålar om dig.

    Till Helen! Helt underbart vad/vem som kommer att betyda mycket för utvecklingen framåt.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  6. Det är väl kul att åka båt! Fina bilder på er båda!! Du är ursnygg i nya wrapen! Så du åkte dit tillslut..har beställt samma från rean.
    Ganska mör här efter en låång låång dag på fastlandet. Ganska så slut faktiskt, ville egentligen bara säga hej..
    Ha en mysig kväll!
    Kramkram

    SvaraRadera
  7. Jag förstod nästan det men vågade inte riktigt hoppas, haa-haa! Tack!

    SvaraRadera
  8. Du är ju HOT HOT HOT!!!! i den wrapen. Mama mia hundar börjar tala mat!!!

    SvaraRadera
  9. Skitsnyggt gumman! Och ha det så jävla bra i kväll! Kram

    SvaraRadera
  10. Hoppas ni får en super kväll! Slentriansignum, vad talar du om :-)
    Kraaamar!

    SvaraRadera
  11. Hoppas du får en fin kväll du och make:) Du är jättefin i wrap'en.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Å du fina...milda makaroner vad snygg och hot du är i den!! URSNYGGT!

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera
  13. Du är bara sååå j#56#4 snygg i din kombo!
    Kul att du fick ta i Lacien till slut! Hoppas bara att den funkar till dishen!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Nu har jag tittat på din blogg så gott som dagligen under några månaders tid, men aldrig lämnat någon kommentar. Jag tycker attt dina kombos är bäst! Du lyckas rocka till Odd Molly som ingen annan. Du inspirerar mig med din stil. Extra snygg var du på dessa bilder.
    Hälsningar
    Charlotte i Borlänge

    SvaraRadera
  15. Tack som fan! Blir ju rörd och en smula generad av era grymt snälla kommentarer! Kul att du skrev Charlotte alltid roligt att få veta vem som läser. Kramar!

    SvaraRadera