Powered By Blogger

fredag 7 januari 2011

Julgranspynt i januari? Japp!

Nyligen sprang jag av en tillfällighet på en blogg som jag sedan har dragits till med jämna mellanrum. En svensk tiger i Oslo. Bland Mollysar, sushi, Anna Anka goes norsk reklamfilm och pulkaåkning hittade jag en rolig tävling som jag känner att jag vill tipsa er om. Välj finaste granen och vinn julgranspynt.


Bilden är lånad från Oslotigerns blogg

Ni kommer till tävlingen, som pågår till och med söndag, genom att klicka här. Och det var allt från mig för nu. Vi ses senare igen om ni vill. Kram så länge!

5 kommentarer:

  1. Fråga: var var det du köpte din turkos Euphorbia? Jag hittar inte den i någon webbshop./ Sharon

    SvaraRadera
  2. Sharon: jag köpte den från en webshop som heter Elin Maria http://www.elinmaria.se. Snabb och superbra service. Hoppas du får tag på den. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag köpte min från Folk Malmö som ett litet tips.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Tack snälla Josanne och Solid för era tips. Jag behöver en size 2 det glömde jag skriva och den finns inte tyvärr./ Sharon

    SvaraRadera
  5. Sharon: jag knipsade den sista i 2 på Elin Maria... :o( Men lovar att hojta till här om jag skulle springa på den i 2 någon annanstans. Kram!

    SvaraRadera