Powered By Blogger

torsdag 6 januari 2011

Till Salu - Eva rensar garderoben

Jag har några mollysar som tyvärr bara hänger i garderoben, underbara och fina på alla andra men tyvärr inte på mig.  På grund av det har de bara blivit hängande i garderoben utan att bli använda, inte bra. Nu är Josanne så snäll att hon låter mig lägga ut några plagg på hennes blogg för att se om det finns något intresse av någonting.
Om du skulle vara intresserad maila då till: solideva@yahoo.se Priserna är inklusive frakt, vill du ha det rekommenderat blir det lite extra. Kramar från Eva!

1. Native skirt, rose stl.3 aldrig använd Pris: 450:- = SÅLD

2. Smalville bloomers, lite pink stl.2 aldrig använda Pris: 450:-

3. Saloon strap dress, blue stl.3 aldrig använd Pris: 650:- = SÅLD

4. Magnolia s/s dress, rouge stl. 3 aldrig använd Pris: 650:-

5. Appeteaser strap top, lite blue stl.3 aldrig använd Pris: 300:-

6. Blues dress, lite blue denim, stl.3 aldrig använd Pris: 1000:- = SÅLD

13 kommentarer:

  1. Har mailat angående kjolen. Blir spännande att se hur det går...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ååh, hade också gärnat velat ha kjolen! Dumma telefon som ringde o störde..vad synd! Grattis till Abbe istället..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fröken Abbe: jag vet att Eva skulle jobba idag så hon lär säkert höra av sig när hon är hemma igen. Kjolen är superfin, håller tummarna. Kram!

    Annelie: ja du det där har jag varit med om flera gånger själv, fast då med Tradera-auktioner… telefonen ringer och man missar… :o( På tal om det ja… jag håller tummarna!!! ;o) Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja men tack för den påminnelsen! Dags börja bevaka nu ju..
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Fröken Abbe, jag har mailat dig och mailar igen lite senare ca 19.00
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  6. Annelie: GRATTIS vännen! Men så arg jag blev ett tag där, folk kan ju inte bara dyka upp från ingenstans och försöka stjäla dina saker... fy vilket sätt... ;o) Tack och lov så ordnade det ju sig i sista sekund. :o) Vi får se till att din och min får träffas i sommar... opps... där kom jag på att jag inte svarat på ditt mail än... sorry sorry sorry... :o( Ska skärpa mig! KRAM!

    SvaraRadera
  7. TACK!! Ja men visst är dom fräcka..haha. Skam den som ger sig! Tyckte faktiskt det var min tur nu..
    Tycker absolut vi måste ordna en sådan liten träff!! Du mailar när du har lust, inget mer med det, så det så! Vi "pratar" ju bra här..
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Fröken Abbe, du har mail.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  9. Skulle jag kunna ha bloomers under examensklänningen tro?
    Eller har du nån spekulat Eva?

    SvaraRadera
  10. Hej Helen!
    Tror att det skulle vara fint med bloomers, behövde du inte något lite varmt men fint inunder.

    I vilket fall är de kvar.

    Kram från Eva

    Ps.
    Kjolen är såld
    Saloonen är såld

    SvaraRadera
  11. Hej Josanne!
    Blues dress, lite blue denim är jag intresserad av att köpa! Ha en fin kväll... Anna

    anna.ch.danielsson@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej Anna!

    Jag har mailat till dig.

    Med vänliga hälsningar från Eva

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Blues dress är såld.

    Eva

    SvaraRadera