Powered By Blogger

fredag 14 januari 2011

Gårdagens & sno din makes klädesplagg, få en ny Molly…


Där var gårdagens stass. Eller i alla fall nästan, för eftersom det är riktigt ruggigt svinkallt i vår lägenhet så åkte ett plagg till på efter en liten stund:


Munkjacka tillhörande mr Make. Vilket visade sig vara ett smart drag av mig. Jag norpar hans munkisar eftersom jag inte hittar min egen. Han tröttnar på att aldrig ha någon själv.
Han åtgärdar problemet. Så att jag innan kvällen var över istället såg ut så här:


I min sprillans nya, makesponsrade 2003 hoodie, dark grey. Så sno din makes klädesplagg, få en ny Molly… det är mitt hetaste tips den här veckan. :o)
Hoppas ni får en bra dag därute i vinterhelvetet - snö var det här igen :o(. Kram!

9 kommentarer:

  1. Är det så man ska göra:) Tror tyvärr inte det funkar på den här Mr G! Ha en bra dag gumman! Kram

    SvaraRadera
  2. Linda: vi kanske skulle skicka din mr G till min mr G för en liten drillningskurs - en Mollyskola... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  3. hahahahah :D Det skall jag baske mig sätta i praktik!! KRam du heting!

    SvaraRadera
  4. Haha, men din man är mkt smartare än min man på sånt...
    Han fattar inte utan låter mig ha plagget och tar själv ett annat tills han tillslut inte äger mer och då drar han nog sitt plagg av mig:-D
    Vill också ha en sån hoodie och har sneglat på en sån ett tag nu..
    Normala i strl??
    Skitsnygg är du i den iaf gumman<3

    Ha en fab fredag,
    kram

    SvaraRadera
  5. hahahaha.. underbart! (knepet skulle ALDRIG funka här!)

    Njut av helgen (trots snö!)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Tror bara att du har en otroligt snäll make!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Kanske dags att köra Mollydrillningsskola för fler än Lindas gubbe? ;o) Fast jag tror mest min mr Make gör det mest för att jag ska känna mig tvingad att städa och diska... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  8. Hej Josanne!

    Jag kan skicka min man till Mollyskolan för kläder har han ingen aning om däremot är han bra på det där med resor.
    Kram från Eva
    Ps. Jag mailar dig

    SvaraRadera
  9. Eva: resor slår ju till och med Mollysar så du har ju faktiskt plockat rätt man ändå. :o) Kram!

    SvaraRadera