Powered By Blogger

lördag 15 januari 2011

Dagens – innan småstädning och lotteriladdning


Nix! Vi har INTE åkt båt idag igen. Bilden är gammal men eftersom stassen var densamma idag, bilden ej tidigare flashad här och jag glömde mobilen hemma under dagens vovvenad så får den ersätta en sprillans ny variant.

För nu är det mysbyxor, småstädning och laddning inför dragningen i mitt lip butter-lotteri som gäller. Shit som jag har klippt lappar.
Mardrömsrisken på den sysslan är ganska hög kan jag lova, fast det är det värt för det var riktigt kul att arrangera tävling.
Känner att jag måste börja klura på sätt att fixa spons/finansiering så jag kanske kan ha fler nu under våren. Tips emottages tacksamt...

Nästa gång jag uppenbarar mig här igen så är det med en presentation av vinnarna av lip butter gånger tre. See you då kanske. Kram tills vidare!

3 kommentarer:

  1. Cool bild!!! Visst var det du som hade en röd livingloving dress under den här dark pink wigwam dress en gång tidigare? Och är det den du har i dag också? Coolt! /Michelle

    SvaraRadera
  2. Hej Josanne!

    Nu landar jag in framför datorn och jag är väl som Annelie, en tjurskallig gammal åsna som inte förbokat, däremot är det några gamla raringar på tradera som jag suktar över så vi får väl se hur det går.
    Här ska också småplockas och dessutom tror jag att maken var på snabbkurs hos din Mr. Make igår för i morse då hände det som jag inte trodde skulle hända, jag fick ett paket med en Mollyklänning i!
    Många kramar till er från Eva

    SvaraRadera
  3. Michelle: jo jag har haft de både som kombon en gång förut, och det var faktiskt när jag tog den här bilden. :o) Kram!

    Eva: bättre tjurskallig åsna än hysterisk spenderare till höger och vänster. Fast jag har dock hållit mig mittemellan. :o) Håller mina Traderatummar hårt knutna för dig. Och grattis till en ypperlig make, tror nog inte han gått kurs tror nog bara att han är s de flesta män; lite trögstartad… det var min mr Make… ;o) Kram till dig, make och mr Otto!

    SvaraRadera