Powered By Blogger

fredag 28 januari 2011

En snabb fråga och en annan i fräckhetens tecken

En liten snabb fråga innan läggdags; är det någon som var i Mollybutiken i Stockholm på deras 70% rea idag och vet om denna finns kvar och är på rea?

Belle-etoile leather bag, almost black

Och om så är fallet, och det är här jag kastar ut min andra fråga, den i fräckhetens tecken; är det någon som skulle vilja, kunna, orka, ha lust, att bli min bulvan och hjälpa mig att ninja hem den? God natt & kram för denna dag!

7 kommentarer:

  1. Nej, den fanns inte på OM butiken idag. Jag spanade också efter den. Inga väskor alls kvar. Endast den superlilla guldbörsen med volanger.

    Du kan vara helt lugn och sova gott.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Linaplina: tusen tack för svar! Då kan jag göra precis som du säger, släppa det och sova lugnt. :o) Godnatt och Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vill minnas att jag såg den på Åhlens city, Stockholm i söndags men tror att den bara var på 30% om jag inte minns fel.
    Ha det gott!
    /C.

    SvaraRadera
  4. Once in a Lifetime: tacktack snälla! Det är värt att kollas upp... 30% är ju bättre än ingen väska... ;o)Kram!

    SvaraRadera
  5. Lisen.dk har denna väska på rea. Priset i danska kr är 959. Kanske kan vara värt att kolla.

    Lycka till!!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej. Den fanns på Åhléns city på rean med 30% på rea-priset. Tror att reapriset låg på ca 1200 kr. Så cirka 800 kr någonting. Ring och hör om den finns kvar:)

    SvaraRadera
  7. Lotta: tusen tack snälla för tipset men tyvärr verkar den vara slutsåld för jag hittar inte den på deras sida :o( Retligt men thars life... :o) Kram!

    Elli: tacktack snälla, det kan hända att det blir ett samtal dit idag. Kram!

    SvaraRadera