Powered By Blogger

tisdag 25 januari 2011

Jag rensar vidare – 7 Mollysar till salu

Sju Mollysar lyckades jag skrapa ihop i den här rensarsvängen. Vid intresse för ett plagg; lägg en kommentar i kommentarfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com. Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma plagg, för då kan alla se vem som kommenterade först.

Det ingår vanligt porto i priserna. Jag skickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 50 kronor.

Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Dessutom blir de strukna innan jag skickar iväg dem. Att de just nu befinner de sig i det skrynkliga skicket som ni ser på bilderna är på grund av att de har fått tillbringa alldeles för lång tid i en garderob...

Vill ni ha fler bilder eller undrar något mer än det jag skriver under plaggen här så är det bara att maila mig så svarar jag så fort jag bara kan. Kram!




















1. T88 dress, pink i storlek 2. Använd en enda gång, sedan har den bara blivit hängande. Säljer den då den förtjänar ett bättre öde. Tags finns. Pris: 1950:- = SÅLD


















2. Up-to-me-ism strap dress, chalk i storlek 2, från vårkollektionen 2010. Endast använd en gång eftersom den är på gränsen till för liten. Nu har jag äntligen lyckats hitta en 3:a, så därför säljer jag den här. Tags finns och skickas med. Nypris runt 3500 kr. Pris 1650:- = SÅLD


















3. Praire short sleeve dress, almost black storlek 3 (men passar mig som normalt har storlek 2) Köpt på rea för 2270:- Använd en gång. Tags finns och skickas med. Pris 1450:- = SÅLD  



















4. Bouquet wool crepe dress, dark pink i storlek 1, köpt på Odd Mollys utförsäljning i Stockholm förra våren. Aldrig använd eftersom den är för liten för mig. Pris 750:- = SÅLD


















5. Angora Long Mix Cardigan i storlek 2. Tror färgen kan heta chalk men den drar lite mer åt den ljusgrå hållet. Använd men i bra skick. Pris 1050:- = SÅLD



















6. Dolce skirt, powder i storlek 2, ganska stor i storlek så den passar även en 3:a. Från höstkollektionen 2010. Använd en gång men i fint skick. Nypris 999 kr. Pris 625:- = SÅLD



















7. Knee length sock, lite lilac. Köpta på Freeport i höstas för 556 kr. Aldrig använda, inte ens provade. Tags finns och skickas med. Pris 375:- = SÅLDA

17 kommentarer:

  1. Oj vad mycke fint du säljer!! Måste ju bli stora hål i din garderob nu. Skönt!!

    Tyvärr för smått för mig...

    KRAM och lycka till

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag skulle gärna vilja köpa nr 4, Bouquet dress om den finns kvar! Mailar dig nu!

    MVH Pernilla Enander

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha sockorna!! Eller rättare sagt min bortskämda unge ska få dom när hon fyller år:) Mailar! Kram gumman!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Om inte pernilla köper Bouquet wool crepe dress så gör jag det gärna.

    Hälsningar Jessica

    SvaraRadera
  5. Hej
    Skulle ringa dig och har inte med telefonnumret, grr.

    Vill ha Up to me- dress, ringer ikväll<3

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hejhej! Jag är på väg ut precis nu så jag hinner inte kolla mailan nu men gör det så fort jag är på plats här framför datorn igen. Mailar er då. Ni som är först har förstatjing. See you! Kram!

    SvaraRadera
  7. Up to me - dress gärna om någon ändrar sig :-D
    Ewa

    SvaraRadera
  8. Up-to-me-ism skulle jag också vilja köpa.
    Jag ser att Ewa är före men om hon skulle ändra sig.
    Mvh Annika

    SvaraRadera
  9. Hej du har jättefinblogg, bra läsning. har du bloggat länge?

    Besök gärna min blogg också http://rebbibecki.bloggie.se

    SvaraRadera
  10. Jösses här händer det saker!! Så fort man vänder ryggen till, hmmm. Varit på varmbad o upptäcker för sent, snyft..(stackars mig, eller hur..)
    Nu får du visst lite att packa, kul!
    KRAM

    SvaraRadera
  11. Snyft! Bara en klänning som passar mig och den är såld..Snyft...

    SvaraRadera
  12. Å vad synd vi inte har samma stl. Så mycket fint du säljer.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hej Josanne! Jag är intresserad av din T88- jag mailar dig!
    Hls. Sara

    SvaraRadera
  14. Så nu har jag mailat er allihop. Hoppas jag så om jag har missat någon så hör av er, är mer än lovligt förvirrad just nu. Kram!

    SvaraRadera
  15. Hej
    Jag är intresserad av din skirt powder är en M i storlek vad tror du om passform?
    Hör av dig om den finns.
    Kaisa

    SvaraRadera
  16. Kaisa: jag ligger mellan 1 och 2 nertill och den är något för stor till mig. Jag har 27-28 i jeans om det säger dig något? Jag har även mätt den upptill och den är 41 cm från höft till höft så att säga. Det är gummiband i linningen upptill så den går att göra större. Hör av dig igen om du tror den passar om vill ha den. Kram!

    SvaraRadera
  17. Åh, din toka som säljer den ceriserosa T88 klänningen! Du är ju galet snygg i den! Men man måste ju trivas i och använda sina kläder också, det är sant... Synd att den är såld förresten, för annars hade jag varit en glödhet aspirant :) Är den normal i storleken förresten, har nämligen ev. en annan på gång :) Kram från Lisa :)

    SvaraRadera