Powered By Blogger

söndag 25 september 2011

Bara en småtacky lykta idag - mer rapport imorgon

Kom hem och stenslocknade. Så nu är jag inte bakis längre men fortfarande skittrött. Så det blir ingen Tallinn-rapport idag. Orkar helt enkelt inte börja bena upp i bildskörden som mäter runt 250 knäpp. Mest stentråkiga vy- och husbilder men jag kommer ändå att kasta ut en liten del av dem här. För sån är jag… :o) Kan dock säga att det har varit en skitbra resa. Helt klart värt allt strul för att få komma iväg. Och det trots att 95 % av tiden spenderades på att hojta runt i mestadels regn och blåst för att hitta geocachar. 15 stycken fick vi ihop. Men bara en butik besöktes och bara en sak shoppades, det på torgmarknaden:


Kanske lite småtacky sådär men eftersom jag är ganska såld på ljuslyktor i färgat glas, och den här dessutom hade en söt katt och en fin fågel målat på sig, och jag ju dessutom är en djurtant, så gick den inte att motstå. Precis som kinamaten som mr Make precis kom hem med. Så därför stänger jag ner här igen för idag. Med ett godnatt och en Kram! Var rädda om er! Ses imorgon igen om ni vill...

2 kommentarer: