Powered By Blogger

fredag 9 september 2011

Ny plats i uttjatad byhåla

Ute med mr Make och vovvar och leker geocachingnörd. Och gick precis förbi...



... det här stället, som jag aldrig någonsin har sett förut, och det trots att jag har bott precis i faggorna här. Om det sedan är en fördel eller inte att jag har lyckats missa det är ju en sak. En annan är att jag tycker det är ganska kul att plötsligt springa på det oväntade och aldrig tidigare sedda i en stad jag är grundligt less på, inte minst eftersom jag tror att jag kan varenda stock och sten in my little byhåla... Råkar ni också ut för det, att plötsligt springa på något helt nytt på beprövad mark? Nu ska jag nörda vidare här... Ha en superbra kväll. Kram kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Jodå, det finns gator jag aldrig har beträdit fast jag bor i ytte-pyttehåla.......Kram!

    SvaraRadera
  2. Jadu, där kan man ju undra om du helt enkelt missat det för att det såg så tråkigt ut eller??? Undrar om det bor en drake där eller kanske en gammal häxa?
    Nu är jag hemma, blev kvar hela veckan. Usch vilket fängelse så det var skönt att komma hem i soffan igen.
    Kram kram/Tina

    SvaraRadera
  3. Linda: ja man tror ju att man har sett allt, kul eller nåt, att det inte är så… :o) Kram!

    Tina: haha… jag fick också häxvibbar… stället heter Helsingborgs Nya Plåt… nytt sedan när undrar man ju då… Häxnäste passar bättre. Skönt att du är hemma igen, var rädd om dig! Kram!

    SvaraRadera