Powered By Blogger

onsdag 28 september 2011

Inte avstängt – bara ännu ett nytt sätt att jävlas

Jag har fått veta att det inte funkar att skriva kommentarer under Anonym här. Det är inte jag som har stängt av den funktionen, det måste vara något strul…


… ett nytt sätt som Blogger hux flux har kommit på för att jävlas ännu lite mer än vanligt… :o( Är det fler som har problem med det i era bloggar? Och kan ni kommentera på andra sätt här? Dum fråga för kan ni inte kommentera så kan ni ju inte svara… Håller tummarna att det fixar sig… och det snart! För jag är mer än lovligt trött på Blogger! Om jag hade fått tio öre för varenda minut som jag lagt på allt knas här så hade jag varit multimiljonär vid det här laget… Kram! Take care!

4 kommentarer:

  1. Vet inte om det krånglar men testar att kommentera...
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Testar med iPad istället.. Vanliga datorn går inte kommentera med någonstans verkar det som!
    Kram

    SvaraRadera