Powered By Blogger

tisdag 27 september 2011

Taliban istället för Tallinn & ett köttuppvaknande

Eller så kunde jag ha använt rubriken ”Om konsten att plocka hem en huligan”. Eller ”Så söt men så illvillig när det kommer till kombinationen matte och datorer”.


Jag pratar om Muffin katt och om min brist på inlägg igår eftermiddag och kväll. Två saker som hör ihop i allra högsta grad. För den lilla saken har en tendens att hoppa ner på och sedan klampa runt på datorn och radera.
Eller så lyckas hon helt kallt stänga ner hela skiten… Alltid när man vänder ryggen till så man inte har en chans att förhindra dessa tilltag, som betyder att man oftast måste börja om från början med texter, bildfix, inlägg…
Och efter ett antal sådana svängar ger man upp, eller rättare sagt jag ger upp, totalt, vilket resulterar i noll inlägg…
Och på tal om djurterror så vaknade jag upp så här übermysigt denna morgon:


Med en Ajax hund och hennes feta, äckliga köttben på min mage. Joråsåatt, här är vi alla normala… Nu ska jag se om jag kan få fixat lite bilder så jag har något att terra er med under resten av dagen, som även innefattar en massa jobbsökerigrejer, Arbetsförmedlingsbesök, matshopping, städning…
Hoppas ni har en bra dag därute. Var rädda om er själva & varandra. Kram för nu!

4 kommentarer:

  1. Ja det är inte lätt med sällskapssjuka djur =)
    Fast torkad vom är noh det värsta av allt hundgodis.

    SvaraRadera
  2. Fast man får kanske skylla sig själv när man köper de där überäckliga hundbenen… :o) Kram på er!

    SvaraRadera