Powered By Blogger

lördag 10 september 2011

Fotoutmaningen - Någonstans i Malmö

De var så så nära att jag missade dagens fotoutmaning, men tack och lov hann hjärnan ikapp på slutet så jag snabbt och spontant kunde kasta av ett knäpp...

... i Hansacompagniet klockan 14.55

Pust att jag hann, jag är hyfsat glömsk som det är och är man då dessutom i najsigt sällskap så har minnet en tendens att hålla sig helt väck... Sällskapet och dagens stass kommer lite senare, under kvällen.
Efter att jag har stigit av tåget, promenixat lite med mr Make och phalenerna som kommer och möter mig och landat framför datorn i hemmet. Så Kram till dess!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Va var du i Malmö? Jag också fast i en annan del av metropolen. Mitt bidrag kommer senare.

    SvaraRadera
  2. Vill bara säga.. stora kramen!!

    SvaraRadera
  3. Tack för idag vännen!
    Stora kramen och Happy anniversiry!
    :-D

    SvaraRadera