Powered By Blogger

fredag 23 september 2011

Dagens - på hotell i Tallin, mot alla odds...

... ja i alla fall om man ska se till mitt skitlöjliga supernervösande ínför den här trippen... så passar ju mot alla odds ganska bra... ;o) Tog precis en dagensbild i spegeln i rummet där jag kommer att tillbringa den här natten. Den har ni här:


Och ni kanske kan ana knepet bakom en väldans minimal packning, genom att klädesplaggsräkna... för det man inte får plats med i bagaget får man helt enkelt bära på sig. Att det sedan innebär kraftig värmeslagsvarning är det bara att försöka bortse från. Men nu ska jag ta och kasta av mig det mesta och dumpa mig själv i sängen. Är grymt extremtrött, så tack, hej, kram och god natt för idag!

10 kommentarer:

  1. Skönt att det gick bra! Ha det så bra i helgen nu!! Kram från en som har Alvedon letar-paus i sömnen.......

    SvaraRadera
  2. Hahaha - gillar din packningsstrategi :) Hoppas du får kul där nere!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Smart sätt att få med sig kläderna :D
    Gott att du kom iväg - hoppas du får en härlig helg
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hi hi...du skulle ha behövt den där "överrocken" som är som en väska!!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Härligt att se dig framme!
    Ha nu en fin go dag.

    kramar!

    SvaraRadera
  6. Skönt att allt gick bra. Ditt packande är imponerande:) Ha så kul nu!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas du har det skoj på nördbåtturen!

    SvaraRadera
  8. Tack för kommentarer… som jag inte hunnit svara på… :o( och hinner inte vettigt nu heller så det får bli en Kram bara!...

    SvaraRadera