Powered By Blogger

söndag 18 september 2011

Det är helt omöjligt…

… att hålla paus med tanke på all respons jag har fått. Tusen miljoner tack underbaraste ni!!! Era kommentarer betyder extremt mycket mer än vad ni kanske tror! Jag kanske framstår som en dramaqueen bara ute efter bekräftelse...

... men jag var verkligen helt besluten om att hålla mig borta härifrån under en längre period. Vad som fick mig att fatta det avgörandet har jag ingen lust att gå in på… inte nu i alla fall… Men när jag tänker på det så är det ju liksom mest bara korkat… för bara för att andra saker i livet är jävligt jobbiga just nu så behöver inte det nödvändigtvis betyda att jag måste martyra och skippa den här världen som jag faktiskt gillar. Väldigt mycket!
Med ett par få undantag men nu väljer jag att slå bort dem... Så. Mindre än ett dygn senare får det vara slutpausat. Tack vare er! Ni är bäst! All kärlek till er!


Vill ni se bilder från gårdagskvällens kockmiddag förrsten? I så fall kommer de att droppa in här innan kvällen är till ända. För nu kör vi igen… :o) Massa Kram!

36 kommentarer:

  1. Hurra..ingen är gladare än jag!! Förstår visserligen mer än väl det finns andra saker som kräver sitt o ibland måste man prioritera. Självklart vill vi se bilder från kockmiddagen..
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du är tillbaka:) Jättekul, och ja matbilder blir bra...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja oj vad glad jag blir att du är tillbaka!!!! Kram Berit

    SvaraRadera
  4. Puh. Snälla rara du skräms inte sådär=( Kram!

    SvaraRadera
  5. Underbart att du är tillbaka! Tittar gärna på kockbilder! Kramar <3

    SvaraRadera
  6. Pust, det var skönt att höra. Välkommen tillbaka. Kan räcka med en kort paus ibland för att man ska inse vart man hör hemma. Du skulle blivit alldeles för saknad här så vi hade väl fått åka hem och sätta laptoppen i knät och kameran i näven på dig för att du skulle fortsätta annars :-)

    Kramar i massor och hoppas det jobbiga löser sig. Tänker på dig...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. yay! You're back! Me happy! :) Hoppas allt ordnar till sej. Livet ar inte alltid easy...kram kram

    SvaraRadera
  8. PUH, då kan vi alla andas ut:)

    SvaraRadera
  9. Sååå skönt att se dig!
    Förresten så är det min telefon som klipper av samtal mitt i, så imorgon får jag införskaffa nytt SIMkort.
    Kram från alla oss på Korpvägen!

    SvaraRadera
  10. Fan så skönt att du ändrade dig - dagen blir sig inte lik om jag inte får kolla in hos dig - den supercoola, välklädda puman i skåne :-)

    SvaraRadera
  11. JIPPIE!! Tack för att du är tillbaka!!

    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Skoj och välkommen åter!
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  13. Vad skönt!! Du är så härlig att följa! /Ellenor

    SvaraRadera
  14. Å vad lättad jag blev nu! Var tvungen att gå in och kolla här hos dig så fort jag kom hem igen - ocn nu blev jag glad :-) Ser fram emot kockmiddagsbilder! Kan du ev. sända hit en av kockarna ikväll?

    Kram

    SvaraRadera
  15. Å vad bra blogglandia vore sig inte likt utan dig!
    KRAM söta

    SvaraRadera
  16. Härligt att höra! Blev så ledsen när jag läste ditt förra inlägg om paus. Jag är jättedålig att kommentera, men du ska veta att din blogg och bästa lingonbloggen hör till de som jag bara inte kan vara utan. Så tack snälla du för återkomsten!!!
    Kramiz från Mags (som bara kan kommentera anonymt).

    SvaraRadera
  17. så skönt att du tog detta beslut! ven om det så klart är tråkigt att veta att det finns saker som tynger dig! Korta pauser är bra, ibland tror jag också att det är bra att våga tänka tanken och säga den... Då ser man klarare vad som är viktigt!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Vad du är söt :O) Alla beslut är inte enkla och det finns ofta många sidor att ta hänsyn till. Kul att du kom tibax :O)

    Kram!

    SvaraRadera
  19. Du är ju bara världens bästa! Sluta aldrig blogga jag älskar att titta in till dig och se en söt katt, en fin mollykombo och skratta åt din härliga självdistans!Puss från GBG.
    /Malin

    SvaraRadera
  20. Så skönt! Jag har gått och formulerat ett mail till dig sedan jag läste ditt förra inlägg men har varit på bio emellan. Nu blir jag jätteglad att du är back and kickin'.
    Ta det som ger positiv energi till dig och försök att inte låta det andra komma dig för nära min vän.
    Massa kramar till en av mina stora favoriter!!!

    SvaraRadera
  21. Du är ju bäst vet du...
    Kramar och kärlek. Fredagkväll?

    SvaraRadera
  22. Ååh, vad glad jag blir att du fortsätter!!!
    Klart vi vill se bilder :-)
    Kramar till dig!
    Helena

    SvaraRadera
  23. Åhhhh vilken lättnad...en tår trillar just nu nerför min kind...jag tror att alla som läser och kommenterar kan lova att vi kommer att stötta dig på vårt sätt!!
    Bilder från igår är iallafall jag supernyfiken på!!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  24. Så skönt !!!...nu är vi tillbaka i ordningen!

    Vill bara berätta att när jag känner mig som en vissen "kisse" brukar jag ägna mycket, mycket tid till min underbara 4-benta vän...prova, lovar det hjälper :)

    Kram Karin

    SvaraRadera
  25. Härligt! Skönt att du är tillbaka.
    Kramar

    SvaraRadera
  26. kalasglad att det blev ett hyperkort stopp :-)

    SvaraRadera
  27. ÅHHHH helt underbart VÄLKOMMEN tillbaka!!

    Blev så glad när jag iaf kikade in i hopp om ett nytt inlägg OCH SÅ FANNS DET 2st TJIHOOOO säger jag förgyller så mycket som en dag som denna med huvudvärk slut efter helg jobb så dagen känns räddad hihi!!

    TACK och jisses vilka underbara bilder på maten efterrätten wow så jättesmarrig ut!!
    SÅ underbart att du vill forstätta och ser mycket fram emot dina lite craziga coola inlägg med snygga klädkombosar och tips fina vovvar och kissar
    GO GIRL och i´m soo happy !!

    kramar ♥
    Tina

    SvaraRadera
  28. Tusen miljoner tack underbara ni!!!!!!!!

    SvaraRadera
  29. Skönt att du bestämde dig för att fortsätta. Skulle verkligen sakna dina fina inlägg och din härliga attityd till livet som alltid gör mig styrkt och glad när jag läser. Är ju ingen "Molly" men tittar gärna på de vackra kläderna också, och blir lite inspirerad även av detta.
    Karin

    SvaraRadera