Powered By Blogger

fredag 23 september 2011

Minibagage & gardinstångsrivaren

Den är nästan hur tung som helst, och helt överfull men det här är faktiskt mitt enda bagage som jag kommer att bära med mig hela långa vägen till Tallinn idag:


Sitter på tåget på väg till flygplatsen nu. Och nervositeten är en aningens dämpad, sedan jag väl kom iväg. Är dock lite nojjig för katternas väl och ve, jag råkade nämnligen slita ner en gardinstång i min vildsinta iver att sistaminuten snygga till och det med sådant buller och brak att de små fyrbentingarna tog till flykten så jag inte fick säga hej då till dem... Inte ett helt kul sätt att lämna dem för två dygn. Men de får snart annat människosällskap så jag hoppas de slipper men för livet... Va, skulle jag överdriva med mina djur?... ;-) Peace and out för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer: